۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۵۹۶۹۹۸
امام جمعه دامغان:

خودباوری ارمغان انقلاب اسلامی برای ملت بزرگ ایران است

خودباوری ارمغان انقلاب اسلامی برای ملت بزرگ ایران است
امام جمعه دامغان گفت: در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن امسال نیز همه با هم می‌آییم تا عزت و اقتدار و حقانیت ملت و انقلابمان را باردیگر ثابت کنیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان در همایش اصناف و دستاورد‌های انقلاب اسلامی که با حضور جمعی از کسبه و بازاریان این شهرستان شامگاه یکشنبه در محل اتاق اصناف شهرستان دامغان برگزار شد، اظهار داشت: نهضت مردم مسلمان ایران زمین با زیربنایی اعتقادی به رهبری خمینی کبیر (ره)، انقلابی الهی با نقشه راه احیای اسلام ناب محمدی بود که با توفیق در سرنگونی حکومت سفاک و دست نشانده پهلوی به تشکیل حکومت اسلامی نائل آمد.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان مولود انقلاب و حکومتی با شیوه مردم سالاری دینی در طول چهل سال اخیر برقراری عدالت و استقرار احکام اسلام را به عنوان یکی از مهمترین اهداف خود دنبال کرده - و علی رغم فاصله‌ای که تا تحقق مطلوب داریم- توفیقات بسیاری را در این زمینه داشته است، افزود: بازار اسلامی جزئی تأثیرگذار و جدایی ناپذیر از تحقق آرمان‌های اجتماعی انقلاب است.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دامغان اعتماد به نفس و روحیه خودباوری را ارمغان ارزشمند انقلاب اسلامی برای ملت بزرگ و متمدن ایران اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: آزاد اندیشی، اعتلای روحیه مقاومت و امید، احیای سنت‌ها و فرائض دینی، بیداری ملت‌های مسلمان و آزاده، رشد اسلام خواهی و از همه مهمتر تحقق خواست اولیاء الهی در تشکیل حکومت اسلامی از جمله دیگر دستاورد‌های انقلاب ما به رهبری امام روح الله (ره) بوده است.

وی با اشاره به اینکه دستاورد‌های انقلاب را باید با توجه به شرایط کشورمان، دشمنی‌ها و فشار‌ها و تحریم‌ها طی ۴۰ سال اخیر بسنجیم، تصریح کرد: اگر تنها بخواهیم به گوشه‌ای از دستاورد‌های علمی و زیربنایی انقلاب در حوزه بهداشت و درمان بپردازیم از ساخت بیش از ۸۰۰ بیمارستان تا پرورش ۶۸ هزار پزشک خود دیباچه‌ای گسترده از موفقیت است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان با بیان اینکه مشکلات بازار، عدم رونق، تورم، کاهش قدرت خرید مردم و ... را با تمام وجود درک می‌کنیم، اما مشکلات دلیلی بر نادیده گرفتن دستاورد‌ها نیست، اضافه کرد: پرورش ۶۸ هزار پزشک متخصص، رتبه نخست ایران در چشم پزشکی، مغز و اعصاب و جراحی قلب در منطقه، ساخت دو هزار و ۹۴۰ دانشگاه و شش هزار و ۹۸۳ مرکزفنی و حرفه‌ای و تحصیل قریب به چهار میلیون دانشجو در مراکز آموزش عالی همه گواهی بر توفیقات گسترده ملت و نظام اسلامی است.

امام جمعه دامغان در خاتمه با اشاره به اینکه استکبارجهانی و شیطان بزرگ آمریکا همچنان پس از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ملت ایران به عنوان بزرگترین و تلخ‌ترین شکست خود یاد می‌کنند، زیرا بخش عظیمی از منافع سلطه جویانه شان را از دست دادند، اظهار داشت: در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن امسال نیز همه با هم می‌آییم تا عزت و اقتدار و حقانیت ملت و انقلابمان را باردیگر ثابت کنیم./۹۷۹/پ310/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات