۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۵۹۷۰۶۷
نماینده مردم تبریز در مجلس:

راهپیمایی 22 بهمن خط و نشانی برای آمریکا بود

راهپیمایی 22 بهمن خط و نشانی برای آمریکا بود
علیرضابیگی گفت: این حضور عزت، اقتدار و ولایت‌مداری ملت ایران را به رخ جهانیان کشید و در حقیقت خط و نشانی برای بدخواهان انقلاب به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، احمد علیرضابیگی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی امروز در حاشیه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تبریز با اشاره به این‌که پیام حضور اقشار مختلف جامعه در این جشن بزرگ ملی، اعلام وفاداری ملت نسبت به ولایت، وطن و اسلام است، اظهار داشت: 22 بهمن امسال شکوهی مضاعف از سال‌های قبل داشته است.

وی حضور گسترده مردم در جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی را عامل رسوایی دشمنان نظام دانست و خاطرنشان کرد: مردم آذربایجان و تبریز نیز با بصیرت و دشمن شناس خود امروز با حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که با وجود مشکلات موجود؛ باور درونی و عمیق به انقلاب اسلامی دارند.

نماینده مردم تبریز در مجلس با تأکید بر این‌که حضور حماسی ملت جواب دندان شکن به نظام سلطه و عوامل داخلی آنها بوده است، تصریح کرد: این حضور خونی تازه در رگ های انقلاب اسلامی جاری کرد، در شرایطی که دشمنان همه تلاش خود را برای براندازی نظام به کار بسته بودند؛ ملت جشن چهل سالگی انقلاب خود را جشن گرفتند.

بیگی با اشاره به این‌که حضور مردم در صحنه در شرایطی موجود انقلاب اسلامی بیش از هر زمانی احساس می‌شد، چراکه این حضور عزت، اقتدار و ولایت‌مداری ملت ایران را به رخ جهانیان کشید و در حقیقت خط و نشانی برای بدخواهان انقلاب به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی بود.

وی افزود: دشمنان انقلاب با تحمیل جنگ اقتصادی و تشدید تحریم های ظالمانه از ماه‌ها قبل تلاش داشت شرایط اقتصادی کشور و مشکلات معیشتی مردم را موضوعی برای حضور کمرنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن قرار دهد، اما ملت وفادار و ولایتمدار ایران همچون گذشته نقشه شوم دشمن را با شکست مواجه کردند./935/ت310/ب1

مرتضی شفیعی
ارسال نظرات