۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۵۹۷۱۰۷
امام جمعه ارومیه:

راهپیمایی 22 بهمن صحنه ولایتمداری ملت ایران است

راهپیمایی 22 بهمن صحنه ولایتمداری ملت ایران است
حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: حضور در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن به معنای همان تبعیت از ولایت و حمایت از مظلومان جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن شهر ارومیه با تأکید بر این‌که پیام حضور حماسی ملت ایران در جشن انقلاب تداوم راه امام و شهدا است، اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال کم نظیر و بی سابقه است.

وی با بیان این‌که پیام این حضور افزایش اقتدار ایران اسلامی در عرصه های بین المللی است، تصریح کرد: سراسر مردم ایران اسلامی به ویژه مردم آذربایجان‌غربی با هر قوم و مذهبی و دینی که هستند، همگام با ملت ایران آمدند تا وفاداری خود به انقلاب اسلامی را نشان دهند.

وی با بیان این‌که حضور در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن به معنای همان تبعیت از ولایت و حمایت از مظلومان جهان است، افزود: انقلاب اسلامی هویت مسلمانان جهان را احیا کرد و برای ملت ایران و سایر ملل مستضعف جهان مملو از برکت بوده است.

امام جمعه ارومیه حضور مردم با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی را نشان از اوج وفاداری ملت به نظام و رهبری دانست و افزود: این حضور رسالت مسؤولان در رسیدگی به مشکلات ملت را دوچندان می کند و امروز تکلیف بزرگی بر دوش مسؤولان نظام گذاشته شد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی ادامه داد: حضور پرشور جوانان و نسل چهارم انقلاب در جشن چهل سالگی انقلاب نیز جالب توجه است، معلوم است که نسل آینده ساز کشور انقلاب با تفکر دینی تربیت شده و هیچ گسستی میان نسل های انقلاب وجود ندارد.

وی حماسه 22 بهمن را پاسخی محکم به یاوه گویی آمریکا و دشمنان نظام دانست و افزود: انقلاب اسلامی ایران به معنای واقعی مستقل از اندیشه های گزینشی غرب است و توانسته تمام ایدئولوژی های اندیشمندان سیاسی غرب را بر هم زند.

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات