۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۵۹۷۲۵۵
با تجلیل از نفرات برتر؛

اختتامیه دوره‌های تربیت مربی ویژه طلاب خواهر چهارمحال و بختیاری برگزار شد

اختتامیه دوره‌های تربیت مربی ویژه طلاب خواهر چهارمحال و بختیاری برگزار شد
اختتامیه دوره‌های تربیت مربی ویژه طلاب خواهر استان چهارمحال و بختیاری با حضور مسؤولان و تجلیل از نفرات برتر برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، اختتامیه دوره‌های تربیت مربی ویژه طلاب خواهر استان چهارمحال و بختیاری، شامگاه سه شنبه با حضور مسؤولان و تجلیل از نفرات برتر برگزار شد.

این دوره‌ها در سال جاری و با همکاری مدیریت حوزه علمیه خواهران استان، اداره کل تبلیغات استان و دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان به میزبانی مدرسه علمیه فاطمیه شهرکرد برگزار شد.

گفتنی است از ابتدای سال تاکنون ۸ کارگاه مهارتی نیم روزه با موضوع مهارت‌های ارتباطی، مهارت‌های زندگی، مهارت‌های حل مسأله و حل تعارض، معیار‌های انتخاب همسر، نقش بازی در سلامت روان کودکان و تربیت فرزند ویژه طلاب دانش آموخته استان برگزار شده است.

همچنین از ابتدای سال تاکنون سه دوره علمی آموزشی نیز به میزبانی مدارس علمیه شهرکرد، فارسان و بروجن برگزار شده است؛ این دوره‌ها شامل تربیت مربی خانواده، تربیت فرزند و پودمانی خانواده بوده که بیش از ۳۰۰ طلبه از ظرفیت این دوره‌ها استفاده کرده اند.

شایان ذکر است این دوره‌ها در سال آینده نیز با همکاری هر سه مجموعه با قوت هر چه بیشتر برگزار خواهد شد.

این دوره‌ها سال آینده با موضوعات شبهه زدایی اعتقادی در خانواده، نقد و بررسی فرق نوظهور، مدیریت فرهنگی، مهارت‌های ارتباطی و مخاطب شناسی در قالب کارگاه‌های مختلف و در بازه‌های زمانی مشخص به میزبانی مدارس علمیه استان برگزار می‌شود.

به گفته کارشناسان دینی با توجه به شرایط روز جامعه، طلبه‌ای می‌تواند موفق باشد، که در زمینه نیاز‌های عموم مردم پاسخگو باشد که برگزاری این دوره‌ها در این راستا است.

گفتنی است در پایان این مراسم، از نفرات برتر با اهدا لوح و گواهی تقدیر به عمل آمد./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات