۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۵۹۷۲۸۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خبر داد؛

فعالیت روحانیان مبلغ در 13 پایگاه اجتماعی حاشیه شهرهای خراسان شمالی

فعالیت روحانیان مبلغ در 13 پایگاه اجتماعی حاشیه شهرهای خراسان شمالی
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: روحانیان مبلغ در 13 پایگاه اجتماعی مستقر در حاشیه شهرهای استان فعالیت تبلیغی مستمر دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست مسؤولان فرهنگی استان، با اشاره به اینکه یکی از آسیب‌های اجتماعی مبتلابه در استان پرخاشگری است، افزود: در این زمینه روحانیان مبلغ می‌توانند نقش‌آفرینی شایسته داشته باشند به همین دلیل اعزام روحانیان مبلغ به مناطق آسیب‌پذیر به‌منظور برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های مختلف در دستور کار نهاد تبلیغات اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه در این راستا اکنون 13 پایگاه اجتماعی در حاشیه شهرهای بجنورد، شیروان و اسفراین در خراسان شمالی فعال هستند، افزود: این پایگاه‌ها زیر نظر نهاد تبلیغات اسلامی و در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در این مناطق مشغول فعالیت هستند.

حجت‌الاسلام خادمی با اشاره به اثردهی مثبت و نتایج مناسب فعالیت این پایگاه‌های اجتماعی در مناطق حاشیه‌نشین شهرهای استان، گفت: در آینده نزدیک همایش بزرگ فعالان پایگاه‌های اجتماعی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در بجنورد برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در ادامه با اشاره به فعالیت فرهنگی و هنری ذیل نهاد تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: راه‌اندازی حوزه هنری با رویکرد هنری اسلامی و فعالیت در فضای مجازی در قالب خبرگزاری مهر و مجموعه تبیان ازجمله اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی است؛ به‌گونه‌ای که می‌توان گفت امروز این نهاد در بخش فرهنگ دینی کارنامه و عملکرد درخشانی دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای هزار و 400 برنامه در هیئات مذهبی خراسان شمالی به مناسبت فجر چهلم خبر داد و گفت: در هزار و ۴۰۰ هیئت مذهبی این استان مراسمی تحت عنوان «هیئت تراز انقلاب» در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

وی افزود: همچنین در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طلاب غیر ایرانی به مناطق مختلف استان اعزام شدند تا دستاوردهای انقلاب اسلامی و همچنین نقش انقلاب اسلامی را در بیداری اسلامی در دنیا تبیین کنند.

حجت‌الاسلام خادمی با بیان اینکه این طلاب غیر ایرانی چهار نفر بودند و از لبنان به ایران و سپس به خراسان ‌شمالی سفر کردند، اضافه کرد: این طلاب در مدارس و دانشگاه‌ها و برخی از مساجد به سخنرانی در مورد «چهل سال سرافرازی و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران با وجود دشمنی‌های نظام سلطه» پرداختند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات