۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۵۹۷۲۹۶
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خبر داد؛

افزایش 40 درصدی شمار راهپیمایان 22 بهمن در خراسان شمالی

افزایش 40 درصدی شمار راهپیمایان 22 بهمن در خراسان شمالی
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: بر اساس برآوردهای صورت گرفته امسال شمار راهپیمایان 22 بهمن در استان 40 درصد افزایش داشت.

حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با قدردانی از حضور پرشور و شعور مردم استان در مراسم گرامیداشت یوم‌الله 22 بهمن، اظهار کرد: بر اساس ارزیابی‌ها و برآوردهای صورت گرفته امسال شمار افراد شرکت‌کننده در راهپیمایی 22 بهمن در استان به نسبت سال گذشته حدود 40 درصد افزایش داشت.

وی با اشاره به شرکت حدود 130 هزار نفر در مراسم راهپیمایی و تظاهرات یوم‌الله 22 بهمن در بجنورد، مرکز خراسان شمالی، افزود: در مرکز استان هم میزان حضور مردم در مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به نسبت سال گذشته 15 درصد افزایش یافته بود.

حجت‌الاسلام سالاری با بیان اینکه امسال مراسم گرامیداشت یوم‌الله 22 بهمن در 87 نقطه و شهر استان برگزار شد، خاطرنشان کرد: این در حالی است که پارسال این مراسم در 58 نقطه استان برگزار شد و امسال در این زمینه 50 درصد افزایش صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه حضور پرشور و باشکوه مردم در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار مسؤولیت مسؤولان و مدیران را سنگین‌تر کرد، اضافه کرد: حضور بی‌نظیر مردم در مراسم امسال آن هم در حالی که چند روز تعطیلی متوالی ایجاد شده بود، مایه مباهات نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام سالاری تصریح کرد: بر اساس ارزیابی صورت گرفته افزایش حضور جمعیت شرکت‌کننده در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در برخی از شهرهای استان ازجمله در شهر گرمه حدود 70 درصد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: البته افزایش جمعیت شرکت‌کننده در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در 99 درصد شهرها و مراکز راهپیمایی در سراسر کشور روی داده و مختص به خراسان شمالی نیست.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در خاتمه اظهار کرد: ملت انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی با این حضور خود در مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی رسالت و نقش خود را به‌درستی ایفا کردند و اکنون نوبت مسؤولان است که با ارائه خدمات بهتر و بیشتر به این ملت قدردان عملی این حضور در صحنه باشند./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات