۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۵۹۷۳۲۹
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مهمترین نیاز کشور در ۴۰ سال دوم تحول در مدیریت‌ها است

مهمترین نیاز کشور در ۴۰ سال دوم تحول در مدیریت‌ها است
امام جمعه شهرکرد ورود به عرصه ۴۰ سال دوم انقلاب را به معنای تغییر ساختار‌ها ندانست و گفت: مهمترین نیاز کشور در ۴۰ سال دوم تحول در مدیریت‌ها است.
حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با تشکر از حضور پرشور مردم در جشن چهل سالگی انقلاب، گفت: انقلاب در حالی جشن چهل سالگی خود را بانشاط‌تر از همیشه برگزار کرد که حتی یک روز هم بدون فتنه گری دشمنان نگذشت و این از عظمت انقلاب نشأت می‌گیرد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه دشمن در این ۴۰ سال همیشه به دنبال فتنه و توطئه در انقلاب بوده است، افزود: دشمن با برنامه ریزی و حساب شده وارد میدان دشمنی با انقلاب اسلامی شد، اما به لطف الهی و در سایه بصیرت مردم نتوانست کاری انجام دهد و ان شاءالله در آینده هم کاری از پیش نخواهد برد.

وی شکل گیری و تداوم حرکت انقلاب را مدیون حضور و بصیرت بالای مردم، اخلاص و مدیریت مدبرانه رهبر معظم انقلاب و برکت خون شهدا دانست و اظهار کرد: امروز وارد فاز جدیدی شده ایم و این نیازمند برنامه ریزی جدید و تلاش شبانه روزی است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه ورود به عرصه ۴۰ سال دوم انقلاب به معنای تغییر ساختار‌ها نیست، تصریح کرد: مهمترین نیاز کشور در ۴۰ سال دوم تحول در مدیریت‌ها است؛ باید مدیریت جهادی و انقلابی به معنای واقعی کلمه خود را نشان دهد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه یکی از ضعف‌های سال‌های گذشته انقلاب، نظارت ضعیف بوده است، ادامه داد: باید بکوشیم نظارت‌ها از امروز تشدید شود چراکه در سایه نظارت دقیق است که ضعف‌ها برطرف می‌شود.

وی شناسایی مشکلات و رفع نقاط ضعف را لازمه ورود به ۴۰ سال دوم انقلاب بیان کرد و گفت: پیام راهبردی حضرت آقا باید چراغ راه آینده انقلاب، مردم و مسؤولان قرار گیرد.

امام جمعه شهرکرد، اطاعت محض از ولایت فقیه را راه گشای مشکلات آینده کشور دانست و افزود: تجربه نشان داده است تا زمانی که در مسیر ولایت باشیم به انقلاب آسیب وارد نمی‌شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه متأسفانه روحیه ولایت پذیری در برخی از مسؤولان امروز کشور ضعیف است، خاطرنشان کرد: به یقین در ۴۰ سال دوم انقلاب ولایت مداری شرط اصلی است که اگر به آن توجه نشود، با مشکل مواجه خواهیم شد./۹۴۵۷/ت302/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات