۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۵۹۷۴۷۷
آیت الله سعیدی:

خون شهدا برکتی برای شجره طیبه انقلاب است

خون شهدا برکتی برای شجره طیبه انقلاب است
امام جمعه قم گفت: نه تنها شهادت ها در اراده مردم تاثیر نمی گذارند بلکه این خون ها برکتی برای شجره طیبه انقلاب است و انقلاب را پا برجاتر می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سعیدی، امام جمعه قم امروز در همایش تجلیل از واقفین دهه چهارم انقلاب که در مجتمع آیه ها برگزار شد، ضمن تشکر از مردم انقلابی در بزرگداشت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن و تسلیت شهادت حافظان و مرزبانان در زاهدان، گفت: این عمل جنایتکارانه برای انتقام گرفتن از شما مردم است که در برابر پیامبر(ص)، اهل بیت(ع) و قرآن سر تعظیم فرو آورده و به رهبری لبیک گفته اید.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: نه تنها این شهادت ها در اراده مردم تاثیر نمی گذارند بلکه این خون ها برکتی برای شجره طیبه انقلاب است و که این انقلاب را پا برجا تر می کند تا به دست حضرت مهدی(عج) سپرده شود و روسیاهی آن برای دشمنان اسلام می ماند.

وی با اشاره به این آیه قرآن که می فرماید:«وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِّلْمُؤْمِنِينَ ۙ وَلَا يَزِيدُ الظَّالِمِينَ إِلَّا خَسَارًا»، ابراز کرد: کارهای طرفداران اهل بیت(ع) موجب شفا و رحمت و بالا برنده نهضت آن ها می شود اما برای این منافقین و منحرفین از مسیر ولایت چیزی جز خسارت نیست.

آیت الله سعیدی وقف را خیر ماندگار دانست و تصریح کرد: واقفین با نگاه ژرف در برابر کسانی که به اموال نگاه نزدیک بین دارند، در عرصه وقف گام بر می دارند و در زمان حیات و یا بعد از وفات مال خود را وقف می کنند هر دو خیر است و این خیر باقی می ماند.

امام جمعه قم با بیان این که وقف مصداق عمل صالح است، افزود: واقف چون از مال دنیا دل بریده و مال را در راه رضای خدا وقف و در جهت رضای خدا گام بر می دارد پس همان گونه که خداوند به شما مال عنایت کرده به فرزندان شما هم لطف خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: با وقف مال دنیا را مال آخرتی قرار داده و آن چه را فانی است با وقف باقی و عمر آن را مستمر می کنید./864/پ203/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات