۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۵۹۷۵۱۳
آیت الله طبرسی:

نمایش مضحک ورشو شکست مفتضحانه ای برای آمریکا بود

نمایش مضحک ورشو شکست مفتضحانه ای برای آمریکا بود
آیت الله طبرسی گفت: نمایش مضحک ورشو که با استقبال ضعیف کشورها مواجه شد شکست مفتضحانه دیگری برای آمریکا و هم پیمانانش بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با تجلیل از حضور حماسی ملت بزرگ ایران در جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آن را حضوری بی نظیر در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی دانست.
 
وی با بیان این که ملت بزرگ ایران با وجود فشارها و مشکلات بسیار اقتصادی برای دفاع از انقلاب و نظام به صحنه آمدند، افزود: باید قدر چنین مردم با بصیرتی را دانست و مسؤولان نیز در جهت خدمت بیشتر به مردم تلاش مضاعف داشته باشند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که وظیفه و تکلیف مسؤولان در دهه پنجم انقلاب بسیار سنگین تر شده است، بیان داشت: مدیران باید با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در جهت رفع مشکلات مردم گام بردارند.
 
آیت الله طبرسی با بیان این که در دهه پنجم انقلاب تلاش ها برای پیشرفت کشور باید بیشتر شود، خاطرنشان کرد: با توجه به پیام راهبردی مقام معظم رهبری، مسؤولان و آحاد مردم به ویژه چوانان باید با گام های استوارتری دهه پنجم انقلاب را آغاز کنند.
 
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که پیام اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی برای گام دوم انقلاب بسیار حائز اهمیت و مهم است، تصریح کرد: باید با وحدت و همبستگی در جهت تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری حرکت کنیم.
 
امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود با محکوم کردن حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان که منجر به شهید و زخمی شدن جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی شد، افزود: این گونه اقدامات نشان از شکست سیاست های دشمنان در برابر انقلاب اسلامی دارد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که جمهوری اسلامی ایران انتقام خون های پاک فرزندان این کشور را از این گروه های تروریستی و حامیان آنها خواهد گرفت، بیان داشت: تروریست ها و حامیان آنها باید منتظر انتقام سخت نیروهای مسلح کشورمان باشند.
 
آیت الله طبرسی در بخش دیگری از سخنان خود به شکست سیاست های آمریکا در برابر ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: نمایش مضحک ورشو که با استقبال ضعیف کشورها مواجه شد شکست مفتضحانه دیگری برای آمریکا و هم پیمانانش بود./950/پ202/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات