۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۵۹۷۵۱۵
امام جمعه موقت کاشان:

حوادث تروریستی در عزم پولادین ملت ایران تأثیری ندارد

حوادث تروریستی در عزم پولادین ملت ایران تأثیری ندارد
امام جمه موقت كاشان گفت: حوادث تروريستي در عزم پولادين ملت ايران تأثيري نداشته و بلكه ملت ايران را براي ادامه راه شهدا و آرمانهاي شهدا مصمم تر مي كند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار امروز در خطبه‌های نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزارشد، با تبریک و تسلیت شهادت پاسداران در حادثه تروریستی زاهدان، گفت: شهادت مقام والا با افتخاری است که توفیق شهادت شامل هرکسی نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه از دست دادن چنین گوهر‌های پاک و گرانبهایی برای خانواده‌های آن‌ها و ملت ایران سخت و دشوار است، افزود: چنین حوادثی نه تنها در عزم پولادین ملت ایران هیچ تأثیری نداشته و نخواهد داشت بلکه ملت ایران را برای ادامه راه شهدا و آرمان‌های شهدا مصمم‌تر می‌کند.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: نیرو‌های قدرتمند ارتش و سپاه این جنایت تروریست‌ها را بدون جواب نخواهند گذاشت و با پاسخی شایسته و کوبنده دل خانواده شهدا و ملت ایران و رهبر معظم انقلاب را شاد خواهند کرد.

امام جمعه موقت کاشان در ادامه با تقدیر و تجلیل از حضور شایسته ملت فهیم و بصیر ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب یک راهپیمایی اعجازآمیز و دشمن شکن بود.

حجت الاسلام اسلامی تبار راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را دارای یک پیام و یک پیامد دانست و با تأکید بر تحلیل این دو موضوع مهم، عنوان کرد: امروز آمریکا و دشمنانی که مقابل ملت ایران ایستاده اند در واقع نماینده تمامی طاغوت‌های تاریخ هستند و تمام طواغیط تاریخ با یکدیگر متحد شده و با تمام وجود در برابر جبهه حق ایستاده اند.

وی ادامه داد: پیام ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک ‹‹نه›› به وسعت همه تاریخ به همه دشمنان اسلام و نظام بودکه بدانند ملت ایران همچنان ادامه دهنده راه شهدا و امام و اسلام و قرآن است و در این راه پشتیبان ولایت فقیه هستند و از شهادت ترسی ندارند و تحت تأثیر تحریم و تبلیغات دشمن واقع نخواهند شد و زیر با ذلت نخواهند رفت و دست از ارزش‌های انقلاب برنخواهند داشت.

امام جمعه موقت کاشان همچنین به دستاورد‌های حضور دشمن شکن ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سبب تضعیف روحیه، عقب نشینی و شکست و تحقیر دشمن است و ملت ایران با یک راهپیمایی با شکوه ضمن نشان دادن اقتدار خود تمام تبلیغات یکساله دشمن و هزینه‌های آن‌ها را نقش بر آب و خنثی می‌کند.

به گفته وی، رهبر معظم انقلاب مانند یک قهرمان افتخار آفرین در مقابل دشمن ایستاده است و ملت ایران نیز یک گام از شعار‌ها و آرمان‌های انقلاب و اهداف انقلاب اسلامی عقب نشینی نکرده و نخواهد کرد.

حجت الاسلام اسلامی تبار در ادامه با تأکید بر قدردانی از نعمت ولایت از رهبری به عنوان گوهری کم نظیر در طول تاریخ نام برد و اظهار داشت: بعد از انبیا و ائمه معصومین هیچ کسی مانند ولایت با دشمنان اسلام مقابله نکرده و ملتی را از زیر با ظلم طاغوت خارج نکرده است./۱۳۰۷/پ203/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات