۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۵۹۷۶۶۴
مسؤول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین:

مسؤولان سیاسی کشور از تاریخ درس بگیرند

مسؤولان سیاسی کشور از تاریخ درس بگیرند
حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: مسؤولان سیاسی کشور تاریخ را با وسواس و دقت و تأمل بیشتری مطالعه کنند و از تاریخ درس بگیرند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در سلسله نشست‌های بصیرتی که شنبه شب‌ها در مسجد سلمان فارسی کاشان برگزار می‌شود، انقلاب اسلامی ایران را از دستاورد‌های معارف اهل بیت (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) دانست و گفت: حضور در جلسات اهل بیت(ع) به ویژه برای نسل جوان روشنگری برای معارف اهل بیت(ع) است و انقلاب اسلامی نیز از دستاورد معارف اهل بیت(ع) است.

وی افزود: همزمانی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه همه نگرانی را برطرف کرد و مردم فهیم و با بصیرت ایران اسلامی که در مکتب فاطمه زهرا (س) تربیت شده اند فارغ از تمامی مشکلات اقتصادی با حضور خود در صحنه و راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را برای همیشه مأیوس کردند.

به گفته وی حضور میلیونی و دشمن شکن مردم در چهلمین سالگرد پیروزي انقلاب اسلامی ایران و راهپیمایی ۲۲ بهمن با وجود مشکلات اقتصادی حتی مردم ایران را نیز بهت زده کرد و تحسین همه را برانگیخت و  نقشه‌های دشمن را نقش برآب کرد.

حجت الاسلام فاطمی نسبت حمایت مردم از اسلام و نظام در راهپیمایی ۲۲ بهمن را نشانه بصیرت مردم و مطالعه تاریخ و آگاهی از شعب ابیطالب دانست و گفت: همه تحریم‌های اقتصادی برای این است که نظام و رهبری را مقصر معرفی کنند تا مردم را از نظام و رهبری دور کنند.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی هیچ کسی را به زور از کشتی انقلاب بیرون نمی‌کند و دوست دارد همه حتی کسانی که ذره‌ای دل در گرو انقلاب دارند در کشتی انقلاب حضور داشته باشند و در کشتی انقلاب بمانند.

مسؤول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: همه مسؤولان نظام انقلابی و فرزندان انقلاب و از مومنان هستند که باید در موضوعات قرارداد‌های ‹‹پروتکل پالرمو›› و امضای ‹‹FATF و CFT›› مراقب باشند.

حجت الاسلام فاطمی نسبت ابراز امیداواری کرد: مسؤولان سیاسی کشور تاریخ را با وسواس و دقت و تأمل بیشتری مطالعه کنند و از تاریخ درس بگیرند.

وی افزود: موضوع برجام هرچه بوده گذشته است، اما مسؤولان باید از برجام عبرت بگیرند و مراقب باشند تا در پسا برجام اشتباهات زمان برجام و گذشته را تکرار نکنند.

وی محبت امام حسین (ع) و فاطمه زهرا (س) را بزرگترین سرمایه شیعه دانست و اظهار داشت: صاحب انقلاب اسلامی  فاطمه زهرا (س) است و محبت فاطمه زهرا (س) باید نقطه اشتراک ملت و مسؤولان نظام برای کنار گذاشتن اختلافات و نزدیک شدن به یکدیگر و ایجاد وحدت ملي باشد.

به گفته وی، مردم ایران اسلامی با وجود اینکه دشمن برایش شعب ابیطالب را تکرار کرده است، اما با تمام وجود به پای نظام و انقلاب و آرمان‌های نظام و رهبری ایستاده است.

حجت الاسلام فاطمي نسب افزود: شیاطین امروز بیکار ننشسته و در لباس اختلاسگر، رشوه بگیر و رشوه دهنده، کم فروش و گران فروش و احتکار به دنبال نارضایتی مردم هستند تا رهبری را هدف قرار دهند.

لازم به ذکر است، مسجد سلمان فارسی خیابان امیر کبیر یکی از مساجد فعال شهرستان کاشان در امور فرهنگی بوده و امسال برای پنجمین سال متوالی است که سلسله بحث‌های بصیرتی اخلاقی به همت و تلاش امام جماعت این مسجد، حجت الاسلام سید محمد لاجوردی برگزار می‌شود./۱۳۰۷/پ203/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات