۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۵۹۷۷۳۸

مدیر جدید حوزه خواهران استان اصفهان معرفی شد

مدیر جدید حوزه خواهران استان اصفهان معرفی شد
با حضور مدیر و معاونین حوزه های علمیه خواهران کشور، آیین تکریم و معارفه مدیر حوزه خواهران استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیین تکریم و معارفه مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، مدیر و معاونین مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، جمعی از مسئولین استانی، مدیران، کارکنان و طلاب مدارس علمیه خواهران استان، برگزار شد.

براساس این گزارش در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا بهرامی، که پیش از آن عهده دار مدیریت مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) اصفهان را بر عهده داشت، به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان معرفی شد.

همچنین در این مراسم از خدمات 12 ساله حجت الاسلام والمسلمین ابطحی، مدیر سابق حوزه خواهران استان اصفهان تجلیل شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور در این آیین با بیان اینکه حوزه علمیه خواهران باید تولدی در حوزه دانشی ویژه خود به وجود بیاورد تشریح کرد: هویت حوزه علمیه خواهران تنها به این معنا نیست که از نظر مخاطبان با حوزه علمیه برادران متفاوت است.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور ادامه داد: حوزه علمیه شیعی به‌خوبی فهمید باید یک جریان مرجعیت دینی زنان برای جهان اسلام شکل گیرد، این حوزه تنها به معنای یک مرجع با مخاطب زنانه نیست بلکه با توجه به اینکه دانش‌‌ها جنبه‌های مختلف و جنبه‌ها و حساسیت‌های ویژه‌‌ و مختلفی دارند، حوزه علمیه خواهران خود را متکفل توجه به این دانش‌ها با توجه به جنبه‌ها و حساسیت‌های زنانه می داند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور با تأکید بر کاربردی کردن علوم حوزوی بیان کرد: حوزه برای اینکه  بتواند فضای دینی و مذهبی را در جامعه تعمیم دهد باید علوم خود را کاربردی کرده و تنها به موعظه گویی اکتفا نشود./1324/د102/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات