۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۵۹۷۷۸۸
امام جمعه رفسنجان:

بزرگترین چالش کشور سوء مدیریت ست

بزرگترین چالش کشور سوء مدیریت ست
حجت الاسلام رمضانی گفت: بازار ایران زمانی ثبات خود را به دست خواهد آورد که مسؤولان با مدیریت صحیح و برنامه ریزی کشور را اداره کنند.
حجت الاسلام عباس رمضانی امام جمعه رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به بیانیه رهبر انقلاب برای دهه پنجم انقلاب، گفت: کار جهادی در دهه پنجم انقلاب از اولویت‌های بیانیه رهبر انقلاب به مردم و مسؤولان است.
 
حجت الاسلام رمضانی با بیان این که استحکام سازی نظام اسلامی یکی دیگر از فرمایشات رهبر انقلاب به مردم و مسؤولان است، بیان داشت: مسؤولان خدمت گزاری خود را نسبت به مردم بیشتر کنند و سعی کنند با کار جهادی، مردم را نسبت به خود راضی کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: کشور ایران ثروت‌های زیادی را همچون معدن، طلا، نفت و ذخایر معدنی دارد و زمانی می‌تواند از این ثروت ملی به درستی استفاده کنند که مدیریت خوبی داشته باشند.
 
امام جمعه رفسنجان با توجه به این که سوء مدیریت از سوی برخی مسؤولان بی ثباتی را به بازار ایران رسانده، ابراز داشت: بازار ایران زمانی ثبات خود را به دست خواهد گرفت که مسؤولان مدیریت صحیح را در کشور اجرا کنند.
 
استاد حوزه علمیه رفسنجان خاطرنشان کرد: بزرگترین چالش کشور سوء مدیریت مسؤولان است که رهبر انقلاب در بیانیه خود به مدیریت درست و خدمت گزاری بیشتر مسؤولان تأکید کردند.
 
وی با اشاره به این که دولت تدبیر و امید به شعارهای خود عمل کند، اظهار داشت: بی تدبیری و بی مدیریتی از سوی دولت امروزه برای همه مردم ثابت شده است.
 
حجت الاسلام رمضانی بیان داشت: مدیریت پیر در کشور نمی‌تواند جوابگوی مشکلات اقتصادی جامعه باشد و دولت سعی کند به جوانان اجازه کار دهد تا کشور پیشرفت کند.
 
حجت الاسلام رمضانی با توجه به این که کشور نیازمند مجلس قوی است، ابراز داشت: مجلس با عملکرد‌های خود نتوانست رضایت مردم را جلب کند و جلوی فساد در کشور را بگیرد.
 
استاد حوزه علمیه رفسنجان با توجه به این که فاصله نگرفتن از مردم از مهم‌ترین اقدامات روحانیان است، خاطرنشان کرد: یکی از ضعف‌های طلاب این است که از مردم فاصله گرفته اند و تبلیغ دین خدا را انجام نمی‌دهند.
 
وی در پایان با اشاره به این که چهل سال مردم پای انقلاب بودند، گفت: مردم با حضور خود در صحنه‌ها توانستند تمام نقشه‌های شوم دشمنان را از بین ببرند./۹۷۰۷/ت310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات