۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۵۹۷۸۸۰
امام جمعه شهرستان کارون:

آیت الله موسوی جزایری منشأ خدمات فراوانی به خوزستان است

آیت الله موسوی جزایری منشأ خدمات فراوانی به خوزستان است
امام جمعه کارون با ااشاره به خدمات ویژه، زیربنایی و زیرساختی آیت الله موسوی جزایری در استان، گفت: آیت الله جزایری تاریخ خوزستان است.
حجت الاسلام قاسم خضیراوی، امام جمعه شهرستان کارون، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به خدمات آیت الله موسوی جزایری در استان خوزستان، گفت: خدمات آیت الله موسوی جزایری برای همه مردم استان مشهود است.

وی با بیان اینکه آیت الله جزایری تاریخ خوزستان است، ابراز داشت: ایشان در همه حوادث تلخ و شیرین استان خوزستان چه قبل و چه بعد از انقلاب نقش ویژه‌ای داشت و این استان در زمینه‌های فرهنگی، عمرانی و معنوی هرچه که دارد به برکت وجود ایشان است.

حجت الاسلام حضیراوی با بیان این که تربیت شاگردان فراوان از خدمات آیت الله موسوی جزایری است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر استان ما نزدیک به ۵ هزار طلبه دارد؛ تشکیل حوزه‌های علمیه، سرمایه گذاری روی جوانان، طرح شجره صالحین، طرح مدارس امین، تأسیس دانشگاه امیرالمومنین و شبکه ماهواره‌ای الاهواز همه از خدمات برجسته آیت الله موسوی حزایری است.

وی تصریح کرد: خدمات آیت الله موسوی جزایری خدمات ویژه، زیر بنایی و زیرساختی است و همه حوزه‌های علمیه استان مدیون نفس گرم ایشان است.

امام جمعه شهرستان کارون به خدمات آیت الله موسوی جزایری در شهرستان کارون اشاره کرد و گفت: در شهرستان کارون دو حوزه امیرالمومنین ویژه برادران و حوزه فاطمه الزهرا را داریم؛ تشکیل این حوزه‌ها در شهرستان ما به برکت ایشان است که نه تنها در شهرستان کارون بلکه در همه شهرستان‌های استان خوزستان، امروز به برکت وجود وی حوزه علمیه تشکیل شده است.

وی گفت: در تمام مقاطع تاریخی که امکان آسیب وارد شدن به استان بود، ایشان سینه سپر کردند و در مقابل جریان‌ها ایستادگی و خوزستان را نگه داشتند.

حجت الاسلام خضیراوی با بیان این که تکیه گاه امام و رهبری در استان خوزستان این مرد بزرگ است، گفت: آیت الله موسوی جزایری از سلف صالح  و از یاران اولیه امام راحل هستند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات