۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۵۹۷۹۵۶
مدیر حوزه علمیه لرستان:

بصیرت بخشی سدی دربرابر آسیب های اجتماعی است

بصیرت بخشی سدی دربرابر آسیب های اجتماعی است
مدیر حوزه علمیه لرستان به نقش طلاب و مبلغان در بصیرت بخشی و هدایت دینی نسل نو اشاره کرد و گفت: این مهم سد راه آسیب های اجتماعی است.

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به نقش تبلیغی طلاب اشاره کرد و بیان داشت: خروجی اصلی حوزه تبلیغ است.

وی افزود: طلاب برای موفقیت در انجام رسالت تبلیغی خود باید خوب درس بخوانند و بنیه علمی، دینی و اخلاقی خویش را ارتقا بخشند.

مدیر حوزه علمیه لرستان در ادامه به اهمیت و ضرورت فعالیت های تبلیغی در جامعه به ویژه در جمع نسل جوان و نوجوان اشاره کرد و اظهار داشت: مبلغان با هدایت گری و معرفت افزایی در جامعه ارزش ها را تقویت و در ارتقای فرهنگ جامعه ایفای نقش می کنند.

وی بصیرت بخشی بین نسل نو را امری ضروری برای روشنگری بین این قشر و مصون سازی آنان در برابر آسیب های اجتماعی عنوان کرد.

حجت الاسلام میناپور در ادامه به اهمیت حضور مبلغان در مدارس آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: دانش آموزان به عنوان آینده سازان این کشور باید در برابر آسیب ها و هجمه های فرهنگی مصون شوند و حضور مبلغ در مدارس در این زمینه ضروری است.

وی تأکید کرد: با فراهم کردن زمینه حضور مبلغان در مدارس باید جلوی رواج آسیب های اجتماعی گرفته شود و با تقویت بنیه دینی و اعتقادی دانش آموزان سد راه آسیب های اجتماعی شد.

مدیر حوزه علمیه لرستان عنوان کرد: موفقیت تبلیغی مبلغ در گرو علم و اخلاق است، طلبه مبلغ باید با تکیه بر علم و دانش و پرورش اخلاق بتواند در جمع مردم و نسل نو در انجام رسالت تبلیغی خود موفق شود./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات