۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۱
کد خبر: ۵۹۸۰۴۶
حجت الاسلام پژمانفر:

پزشکان فرار مالیاتی دارند

پزشکان فرار مالیاتی دارند
نماینده مردم مشهد در پارلمان گفت: پزشکان مبلغی در حدود ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان فرار مالیاتی داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی عصر امروز سه‌شنبه سی اُم بهمن سال 97 در جریان بررسی بودجه سال 98 گفت: در جلسه صبح امروز گزارشی از فرار مالیاتی پزشکان با استناد به مرکز پژوهش‌های مجلس ارائه کردم که در آن مبلغ فرار مالیاتی پزشکان حدود 6 هزار و 700 میلیارد تومان برآورد شده است.

حجت الاسلام پژمانفر خطاب به علی مطهری که ریاست جلسه را بر عهده داشت گفت: شما صحت عدد را از نماینده مرکز پژوهش ها جویا شدید و ایشان بیان کرد ما گزارشی ندادیم.

وی با بیان اینکه عین گزارش را برای شما قرائت می کنم، اظهار کرد: در صفحه 32 این گزارش آمده است مقدار واقعی مالیات پزشکان حداقل 6 هزار و 700 میلیارد تومان در سال تخمین زده شده است؛ در حال حاضر بسیاری از پزشکان به فرار مالیاتی متهم هستند.

عضو فراکسیون روحانیت بیان داشت: به نظر می رسد هیات رییسه تحت تاثیر برخی فشارها قرار گرفته که با صحبت‌های بنده درباره اعداد و ارقام مربوط به مالیات پزشکان اینگونه برخورد کرد.

گفتنی است علی مطهری در پاسخ به این نماینده خاطرنشان کرد: نماینده مرکز پژوهش ها در جلسه حاضر بود و ما از ایشان در مورد صحت اطلاعات سوال کردیم این به معنای تحت تاثیر قرار گرفتن نیست./856/پ202/ق

ارسال نظرات