۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۵۹۸۲۸۷
رییس دانشگاه باقر العلوم:

هجمه های دشمنان دلیل موفقیت انقلاب است

هجمه های دشمنان دلیل موفقیت انقلاب است
حجت الاسلام مریجی هجمه های دشمنان اعم از 260 شبکه معاند و فعالیت فرقه های انحرافی را دلیلی بر موفقیت انقلاب دانست.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مریجی در ارتباط با دست آوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی، در سخنانی اظهار کرد: انقلاب اسلامی از ابتدای شکل گیری، خاری در چشم دشمنان بود و دشمنان تمام توان خود را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی بکار گرفتند.

وی با بیان اینکه توطئه ها و دشمنی هایی که بر علیه جمهوری اسلامی در طول ۴۰ سالی که از عمر آن می گذرد، نشان از موفقیت طی کردن مسیر است، افزود: از همان ابتدا جنگ جهانی هشت ساله بر علیه ایران براه انداختند، به ما حتي فشنگ هم نمي دادند اگر هم چيزي مي خريديم از بازار سياه، خيلي هايش هم فاسد شده بود.

رییس دانشگاه باقرالعلوم(ع) ادامه داد: بعد از جنگ تحريم هاي اقتصادي همه جانبه از زمان جنگ تا امروز كه شديدتر هم شده و حتی يك سرنگ هم اجازه نمي دهند وارد كنيم، فعاليت ۲۶۰ شبكه معاند، تلاش شبانه روزي دهها گروهك تروريستي گواه موفق بودن انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه اين جنگ نيابتي را که در سوریه و عراق براه انداختند و اگر جوانان ما نمي رفتند دفاع كنند ما بايد در كرمانشاه و در خاکریزهای خودمان با آن ها می جنگیدیم، تصریح کرد: فعاليت هاي هزاران سايت اينترنتي، كانال ها و شبكه هاي مجازي فوق العاده گسترده و بسيار عميق و شبانه روزي با برنامه و تلاش فرقه هاي انحرافي براي ايجاد شكاف اعتقادي در بین مردم گواهی بر رفتن انقلاب در مسیر صحیح خود است.

حجت الاسلام والمسلمین مریجی گفت: از كارشكني داخلي يك عده مسئولين ليبرال مسلك در طول چهل سال تا رده هاي بالا که ما مي بينيم در داخل وزارت خانه ها جاسوس پيدا مي كنيم و تلاش فرقه هاي وابسته براي نفوذ در مسئولين نظام نشان از این دارد که دشمن نظام جمهوری اسلامی را بر نمی تابد.

وی با اشاره به اینکه برخی از مسؤولان غربی بارها اعتراف کردند که اگر ما براي هر كشوري يك سوم تلاشي كه بر عليه ايران انجا دادیم را می کردیم، سه بار با خاك يكسان مي شد، خاطرنشان کرد: طراحي و پشتيباني مالي آشوب هايي خيابانی در ایران هم از اعتراف های خودشان است، ما باید توجه داشته باشیم که مردم مشكل مالي دارند، مي خواهند داد بزنند آقای مسؤول گران است حواست را جمع كن، نظارت ها را بيشتر كنيد، ما انقلاب مان و نظام را دوست داریم، اين مسئول فاسد را كنار بگذارید.

رییس دانشگاه باقرالعلوم(ع) گفت: اگر انقلاب هيچ حركتي نكرده و موفقيتي نداشت اين همه دنيا هزينه ي مالي بر علیه آن انجام نمی داد، این هزینه های بسیار زیاد و طراحی توطئه های مختلف کارکرد مثبت انقلاب اسلامی را نشان می دهد البته این موضوع کتمان کننده کاستی ها نیست و باید همه تلاش کنیم و با کمک یکدیگر این کاستی ها را برطرف کنیم./1324/د102/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات