۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۵۹۸۳۵۲
هاشمی:

متلاشی کردن خانواده ایرانی از اهداف آمریکا و غرب است

متلاشی کردن خانواده ایرانی از اهداف آمریکا و غرب است
خبرنگار پرس تی وی گفت: همه تلاش و توطئه غرب برای این است که کانون خانواده در ایران را که در راس آن مادر خانواده است متلاشی کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، مرضیه هاشمی پنجشنبه شب در بزرگترین اجتماع دخترانه در کاشان با عنوان گردهمایی فیروزه نشان ها، به جایگاه مهم خانواده ایرانی و مقام ارزشمند مادر در جامعه اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: دشمنان به خوبی می‌دانند اگر مادر خانواده را تحت تاثیر سبک زندگی غربی قرار دهند، می‌توانند ایران را تحت سلطه خود قرار دهند.

هاشمی همچنین به چهارشنبه‌های سفید در ایران اشاره کرد و اظهار داشت: متاسفانه برخی از دختران ایرانی گرفتار رسانه‌های فریبنده غربی شده و معیار‌ها و فرهنگ و ارزش‌های ایرانی خود را فراموش‌کرده و با نام و شعار آزادی بیان خواستار آزادی‌های غیرواقعی بدحجابی و بی‌حجابی و ولنگاری در چهارشنبه‌ها هستند و بازیچه منفعت طلب غربی شدند.

وی ادامه داد: اگر به تعبیر غربی‌ها حجاب ظلم است و آن را تضعیف حقوق بانوان ایرانی می‌دانند پس چرا غربی‌ها در برابر حجاب کامل بانوان عربستانی که حتی از پوشیه استفاده می‌کنند سکوت کرده اند و حجاب را برای بانوان ایرانی نقض حقوق بشر می‌دانند.

هاشمی در ادامه به عکس العمل خودش در برابر پرسش‌های چگونگی زندگی اش در ایران اشاره کرد و افزود: بار‌ها از من سوال شده زندگی در ایران برای یک زن آمریکایی الاصل سخت و دشوار است که در پاسخ گفته ام نمونه زندگی خانوادگی که در ایران است را در هیچ کجای دنیا نمی‌توانید ببینید.

وی افزود: با وجود اینکه آمریکا و غرب ۴۰ سال است ایران را تحت شدیدترین تحریم‌ها و جنگ تحمیلی و جنگ اقتصادی قرار داده است، اما ملت ایران شرایط سخت را تحمل کرده و با رهبری‌های امام خامنه‌ای همه موانع و مشکلات را پشت سرگذاشته و می‌گذارند.

به گفته وی، پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف طی چهل سال گذشته همه را گیج و سردرگم کرده است به طوریکه که آمریکا و اروپا روزی نیست که از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران حرفی به میان نیاورند و برای همین است که از ایران ترس و هراس دارند.

هاشمی همچنین به رفتار خصمانه و ضد حقوق بشری آمریکایی‌ها با وی در طول مدت ۱۱ روز زندانی و اسارت خود در آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت: آمریکایی بر خلاف شعار‌های بشر دوستانه خود کمترین حقوقی برای زندانیان خود قائل نیستند.

وی به چگونگی دستگیری خود از سوی دولت آمریکا اشاره کرد و افزود: این را بدانید که آمریکایی‌ها آنقدر از پیشرفت‌ها و اقتدار ایران واهمه و هراس دارند که حتی نقشه دستگیری من را کشیدند تا از من اطلاعاتی در مورد ایران بپرسند و در مدتی که در زندان‌های آمریکا بودم تمام سوالات آن‌ها از من در مورد ایران بود.

هاشمی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از زندانیان در آمریکا به ویژه سیاهپوستان بدون هیچ جرمی در زندان به سر می‌برند گفت: عدم رعایت حقوق بشر و تبعیض نژادی از مواردی است که آمریکایی به آن پایبند نیستند، اما خود را مدعی حقوق بشر در سراسر جهان می‌دانند./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات