۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۵۹۸۷۳۶
مدیر مدرسه علمیه علی بن ابیطالب شهداد:

رسالت طلبگی تبلیغ دین است

رسالت طلبگی تبلیغ دین است
حجت الاسلام بذرکار با اشاره به رسالت طلاب در کشور، گفت: رساندن صحبت‌های رهبری و امام خمینی (ره) به مردم از مهم‌ترین وظایف طلاب است.
حجت الاسلام مهدی بذرکار مدیر حوزه علمیه علی بن ابیطالب شهداد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با منشور روحانیت، گفت: طلاب منشور روحانیت را خوانده و به آن عمل کنند.
 
وی افزود: فرمایشات رهبری و امام راحل از مهم‌ترین وظایف حوزه علمیه بوده که آن‌ها را بخوانند و مسؤولان حوزه باید منشور روحانیت را برای طلاب برنامه ریزی کنند تا طلاب با تفکر امام خمینی (ره) آشنا شوند.
 
حجت الاسلام بذرکار با اشاره به این که منشور روحانیت امام خمینی (ره) به خوبی در بین طلاب قرار نگرفته است، بیان داشت: انس طلاب با اهداف امام خمینی و تفکر ناب رهبری از مهم‌ترین وظایف طلاب در حوزه‌های علمیه است.
 
مدیر حوزه علمیه شهداد با توجه به این که روشنگری اهداف امام و رهبری را طلاب در کشور به خوبی برای مردم انجام دهند، ابراز داشت: طلبه‌ای که منشور روحانیت را بخواند در جواب دادن به مشکلات و سوالات مردم به مشکل برنمی خورد.
 
استاد حوزه علمیه علی بن ابیطالب شهداد تصریح کرد: دشمنان به دنبال از بین بردن وحدت بین روحانیان و مردم هستند و می‌خواهند با از بین بردن وحدت، نظام اسلامی را از بین ببرند.
 
وی خاطرنشان کرد: انتقاد به دولت در راستای احترام و پیشرفت کشور مشکلی برای وحدت بین روحانیان و دولت ایجاد نمی کند، زیرا همین انتقاد‌ها بوده که کشور را رو به پیشرفت می‌برد.
 
حجت الاسلام بذرکار با بیان این که رسالت طلبگی تبلیغ دین است، اظهار داشت: رساندن صحبت‌های رهبری و امام خمینی (ره) به مردم از مهم‌ترین وظایف طلاب در کشور شمرده می‌شود./۹۷۰۷/ت310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴
امروز بر طلاب جوان حوزه فرض است که پیام تاریخی امام راحل را به خوبی مطالعه کنند
0
0