۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۵۹۸۷۸۰
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

علم بدون ایمان فایده‌ای ندارد

علم بدون ایمان فایده‌ای ندارد
امام جمعه بیرجند با بیان اینکه جوانان با کسب تجربه از گذشتگان به دانش خود اضافه کنند گفت: علم بدون ایمان فایده‌ای ندارد چراکه ایمان به علم جهت می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور اظهار داشت: جهاد در هر جامعه‌‌ای ضرورت دارد و یک امر ارزشی و عبودیتی است.

وی جهاد علمی و فرهنگی را بالاترین ارزش دانست و گفت: امام راحل همواره بر توجه به جوانان و اعتماد به آن‌ها تاکید داشتند و باید کارها به جوانان سپرده شود.

نماینده ولی‌ فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه جوانان نسبت به جامعه احساس مسؤولیت دارند و عدالت خواه هستند، افزود: جوانان امروز می‌توانند مانند جوانان دیروز بدرخشند و آرمان‌های بلندی دارند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: برنامه‌های جهاد دانشگاهی از کیفیت خوبی برخوردار است و تجربیات علمی، فرهنگی و سیاسی جهاد دانشگاهی برای نسل جوان پرتحرک است.

وی با بیان اینکه جوانان می‌توانند با کسب تجربه از گذشتگان به دانش خود اضافه کنند، ادامه داد: علم بدون ایمان فایده‌ای ندارد چرا که ایمان به علم جهت می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: موفقیت‌های چهل ساله انقلاب اسلامی قابل انکار نیست و ایران در این چهل سال موفقیت‌ها و آسیب‌های بزرگی را تجربه کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه جهاد در تمام مکان‌ها در مقام قرب الهی ارزشمند است، اظهار کرد: باید از تجربه‌های گذشته درس گرفت و کارهای خود را اصلاح کنیم و در گام دوم انقلاب باید به صورت جدی وارد میدان شویم./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات