۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۵۹۸۹۵۵

مرکز آموزشی و پژوهشی «معهد الاجتهاد الفعال» دانش پژوه می پذیرد

مرکز آموزشی و پژوهشی «معهد الاجتهاد الفعال» دانش پژوه می پذیرد
مرکز آموزشی پژوهشی فقه و اصول معهد الاجتهاد الفعال تحت اشراف آیت الله سیفی مازندرانی برای سال تحصیلی 99-98 از میان طلاب دانش پژوه می پذیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مرکز آموزشی پژوهشی فقه و اصول معهد الاجتهاد الفعال تحت اشراف آیت الله سیفی مازندرانی برای سال تحصیلی 99-98 از میان طلاب دانش پژوه می پذیرد.

براساس این گزارش، تربیت مجتهد مدیر انقلابی، رشد و توسعه کیفی معارف و علوم دینی، توجه ویژه به مسائل مستحدثه و مورد نیاز نظام اسلامی، احیای شیوه سلف صالح در تحصیل فقه با توجه به نیازهای زمان از جمله اهداف مؤسسه معهد الاجتهاد الفعال است.

شرایط پذیرش مؤسسه معهد الاجتهاد الفعال اتمام امتحانات شفاهی و کتبی پایه دهم، عدم اشتغال علمی و اجرایی در مراکز دیگر، قبولی در مصاحبه ورودی، تعهد به رعایت ضوابط و مقررات آموزشی و اتمام دوره تحصیلی و حد اکثر سن 35 سال است.

از امتیازات مؤسسه معهد الاجتهاد الفعال می توان به اعطای گواهی اجتهاد برای حائزین شرایط بیان شده در برنامه آموزشی معهد، اعطای گواهی تدریس سطوح عالی، امکان اشتغال به تدریس در این مؤسسه و مراکز دیگر، بهره گیری از جلسات فقهی خصوصی با حضور استاد، پرداخت کمک هزینه تحصیلی و جلسات مشاوره تحصیلی اشاره کرد.

طلاب دارای شرایط می‌توانند جهت نام نویسی تا 30 فروردین ماه همه روزه از ساعت 9 تا به معهد الاجتهاد الفعال واقع در میدان روح الله، جنب مسجد سلماسی، پلاک 6 مراجعه کنند./1324/ت303/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات