۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۵۹۹۰۷۳
امام جمعه ایلام:

تقویت روحیه مطالبه‌گری دانشجویان برای رفع مشکلات جامعه ضروری است

تقویت روحیه مطالبه‌گری دانشجویان برای رفع مشکلات جامعه ضروری است
نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: تقویت روحیه مطالبه‌گری دانشجویان برای رفع مشکلات جامعه ضروری است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی‌تبار در دیدار جامعه اسلامی دانشجویان استان ایلام اظهار داشت: انعکاس مطالبات و تقویت زوحیه مطالبه‌گری در دانشجویان موجب برطرف کردن مشکلات جامعه است.

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه ایلام با اشاره به نقش جامعه در تقویت باورها و نقش اصلاحی آن در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایران گفت: دانشجوی مطالبه‌گر دانشجوی مبارز و اصلاح‌گر برای برطرف کردن مشکلات جامعه است.

وی مطالبه‌گری دانشجویان را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مطالبه‌گری دانشجویان باید منطقی، در چهارچوب قانون و با رعایت انصاف باشد چراکه جنس مطالبه‌گری دانشجوی از جنس مطالبه‌گری با داشتن علم و اگاهی است.

امام جمعه ایلام با اشاره به «بیانیه گام دوم انقلاب» توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآورشد: بیانیه «گام دوم انقلاب» بیشترین خطابش به نسل جوان است و بیشترین نسل جوان امروز در دانشگاه‌ها به تحصیل و تحقیق و پژوهش و علم آموزی مشغول هستند.

وی در ادامه می‌گوید: از آن جهت مقام معظم رهبری خطاب به جوانان «گام دوم انقلاب» را تبین کرده است تا نسل جوان که امروز در عرصه‌های علم و دانش و تحقیق و تدبر در حال آموختن و آموزیدن هستند برای فردای بهتر این کشور و انقلاب تلاش کنند و استمرار انقلاب اسلامی را تضمین کنند.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات