۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۵۹۹۰۷۴
حجت‌الاسلام والمسلمین رهبر:

با قطع امید از دولت‌های بیگانه به دنبال موفقیت در گام دوم انقلاب باشیم

با قطع امید از دولت‌های بیگانه به دنبال موفقیت در گام دوم انقلاب باشیم
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: باید با تکیه بر توان داخلی، قطع امید از بیگانگان و احیای استعدادهای جوانان به دنبال موفقیت در گام دوم انقلاب باشیم.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی رهبر با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب فراتر از یک بیانیه معمولی است، اظهار داشت: این بیانیه بسیار جامع، راهبردی و تعیین‌کننده برای آینده کشور و دستورالعمل و فراخوانی برای تمام مردم و مسئولان برای انجام مسئولیت‌هایشان در قبال کشور بوده و موجب تذکر و یادآوری برای آنها است.

وی در ارتباط با اهداف بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: ما باید با تکیه بر توان داخلی، قطع امید از دولت‌های بیگانه به ویژه آمریکا و اروپا و احیای استعدادها مخصوصاً توجه ویژه به جوانان که پدیدآورندگان علم و صنعت هستند به دنبال موفقیت در گام دوم انقلاب باشیم.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به مسئولیت جامعه روحانیت و طلاب در گام دوم انقلاب بیان کرد: روحانیت و طلاب به عنوان مغز متفکر اجتماع سیاسی کشور باید با زمان شناسی، وظیفه شناسی، انقلابی بودن و تحقیقات علمی، پژوهشی و سیاسی در راستای آینده روشن کشور در پرتو اسلام گام بردارند.

وی افزود: روحانیون باید ضمن استخراج اصول حکومت اسلامی و ارائه آن به مسئولان، خواهان اجرای ارزش‌های اسلام در کشور باشند.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین رهبر با بیان اینکه قوانین اسلام باید به برخی از مسئولان کارشکن آموزش داده شود، تصریح کرد: مسئولان در مراتب مختلف باید با توجه به سیره‌ علوی، پای‌بند به اصول و الگوی عملی در دنیا باشند.

وی ادامه داد: تعهد عملی به دنیا و مخصوصاً کشورهای مسلمان جهان نشان می‌دهد که جمهوری ‌اسلامی‌ ایران با تکیه بر اسلام پیشرفت‌ها و دستاوردهای فراوانی داشته است.

عضو جامعه روحانیت مبارز در ارتباط با چگونگی پایبندی به ارزش‌های انقلاب براساس بیانیه گام دوم انقلاب بیان کرد: با ایمان و اعتقاد و باور به دستاوردهای انقلاب اسلامی و آینده آن می‌توانیم به گام دوم انقلاب پای‌بند بوده و طلایه‌دار تمدن آینده جهان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تمام ایرانیان و در صدر آنها جوانان و مراجع با نگاهی جامع و فراگیر می‌توانند زمینه‌سازی حکومت و تمدن اسلامی در جهان را فراهم کرده و به فکر تمام مستضعفین جهان باشند.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات