۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۵۹۹۱۱۱
امام جمعه موقت تهران مطرح کرد؛

ضرورت الگو گرفتن از سیره علوی برای حل مشکلات

ضرورت الگو گرفتن از سیره علوی برای حل مشکلات
دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر مدیریت صحیح را لازمه رفع مشکلات اقتصادی خواند و گفت: باید از سیره علوی در مدیریت صحیح الگو بگیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، آیت الله کاظم صدیقی، دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر، صبح امروز در دهمین همایش بین المللی سیره علوی که به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد، گفت: باید اقتصاد را بر پایه آنچه در قرآن است بدانیم.

وی با بیان اینکه اقتصاد سکولاری هدف نداشته و زندگی در این سبک بی‌هدف است، افزود: از اهداف‌ اقتصادی انقلاب برای این بوده که کارها از حالت جزیره‌ای بیرون بیاید.

آیت الله صدیقی با تأکید از الگو گرفتن از سیره امام علی(ع) ادامه داد: سیره علی(ع) در توجه به حوزه کار و تولید همتا ندارد، باید از مدیریت سیره علوی الگو گرفت.

وی به وضعیت اقتصادی کشور اشاره کرد و یادآور شد: امروز ارزش پول ملی ما پایین آمده به خاطر این است که کار به اهلش واگذار نشده است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اهمیت مباحث فرهنگی در مدیریت اظهار داشت: مسائل فرهنگی در جامعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و مسؤولان استانی و محلی باید به این مهم توجه کنند.

آیت الله صدیقی با تأکید بر ضرورت توجه به ظرفیت ها در کشور بیان داشت: ما استعدادهای شگرفی در کشور داریم؛ مانند شرکت‌های دانش‌ بنیان که ظرفیت بالایی دارند و اینها همه نوید آینده روشنی را برای ما می‌دهند و مدیریت صحیح لازمه رشد و پیشرفت و رفع مشکلات کشور است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات