۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۵۹۹۱۱۳

نشست "نقش حوزه در گام دوم انقلاب" آغاز شد

نشست
نشست "نقش حوزه در گام دوم انقلاب" با حضور طلاب و فضلا و شخصیت های حوزوی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست"نقش حوزه در گام دوم انقلاب"  در سالن همایش های پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی آغاز شد.

بر اساس این گزارش، سخنرانی آیت الله عباس کعبی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری، شعرخوانی طلاب پرشور و انقلابی در حال و فضای منشور روحانیت، بیانیه راهبردی گام دوم و وظایف و نقش های طلاب انقلابی وپخش کلیپ هایی درباره منشور خوانی توسط طلاب، فضلا و اندیشمندان حوزوی از جمله برنامه های این نشست است.

این نشست از سوی خبرگزاری رسا و با همکاری تشکل اساتید حوزه علمیه قم، مجمع نمایندگان طلاب، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، پایگاه تخصصی فقه حکومتی وسائل، مؤسسه ولاء منتظر، اداره کل تبلیغات اسلامی قم، فرهنگستان علوم اسلامی قم، مؤسسه بعثت، مؤسسه تاریخ تطبیقی اسلام، مؤسسه فرهنگی لوح و قلم، مدرسه فقهی آل یاسین و مدرسه فقهی قائم(عج) در حال برگزاری است.

در این نشست که به منظور لبیک به بیانیه رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب اسلامی در حال برگزاری است، طلاب و حوزویان حضور دارند و به هم اندیشی در زمینه وظایف حوزه در گام دوم انقلاب می پردازند.

لازم به ذکر است، این نشست با پک هدایا و قرعه کشی کمک هزینه مشهد مقدس از میان حاضران در همایش همراه خواهد بود./841/پ202/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات