۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۵۹۹۲۲۹
امام جمعه اسفراین:

گرانی‌های افسارگسیخته پاسخ درخور شأن حماسه حضور مردم نیست

گرانی‌های افسارگسیخته پاسخ درخور شأن حماسه حضور مردم نیست
امام جمعه اسفراین با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور، گفت: گرانی‌های افسارگسیخته پاسخ درخور شأن حضور مردم در حماسه سالگرد انقلاب نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام قدیر محمدیان، امام جمعه اسفراین، امروز در نشست با مسؤولان، با قدردانی دوباره از مردم بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی در خلق حماسه حضور ملت در راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در سراسر کشور، از عملکرد مسؤولان انتقاد کرد.

وی با اشاره به اینکه گرانی‌های افسارگسیخته پاسخ درخور شأن حماسه حضور ملت در حماسه سالگرد انقلاب نیست، نسبت به نحوه پاسخگویی دولت و مجلس نسبت به گرانی‌ها تذکر داد.

حجت‌الاسلام محمدیان گفت: امروز مهم‌ترین مشکل کشور اقتصاد است که متأسفانه می‌بینیم بخش‌های مختلف اقتصاد کشور از خودرو گرفته تا صنایع غذایی و... جولانگاه مافیا شده است.

وی ادامه داد: همچنین از سوی دیگر هم دشمن که حربه‌اش جنگ اقتصادی است بر مشکلات اقتصادی و کاستی‌های موجود در کشور می‌افزاید.

حجت‌الاسلام محمدیان خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی باید مردم و جوانان این سرزمین با روحیه جهادی در عرصه‌های اشتغال، تولید، کارآفرینی، دفاعی، نظامی، هسته‌ای و... فعالیت و اقدام کنند.

وی با تأکید بر اینکه نباید مسؤولان به امید اقدام اروپا برای رفع مشکلات اقتصادی کشور بنشینند، ادامه داد: وقایع اخیر اجلاس مونیخ و اجلاس ورشو نشان می‌دهد در تمام عرصه‌ها به‌هیچ‌وجه نمی‌توان به آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها اعتماد کرد؛ چراکه تجربه در طول تاریخ نشان می‌دهد چه با آن‌ها باشی یا علیه آن‌ها، همیشه آن‌ها به دنبال باج‌خواهی، بدعهدی و خدعه هستند.

حجت‌الاسلام محمدیان افزود: تجربه و تاریخ نشان می‌دهد قفلی که اروپایی‌ها به در بدعهدی‌هایشان زده‌اند با هیچ کلیدی باز نمی‌شود.

امام جمعه اسفراین تصریح کرد: اما کلید قفل مشکلات اقتصادی کشور در دست جوانان این سرزمین است؛ به‌گونه‌ای که می‌بینیم رهبر معظم انقلاب در بیانیه شش هزار و 100 کلمه‌ای اخیرشان، 41 بار از کلمه جوانان، 28 بار از کلمه اقتصاد، 22 بار از کلمه دشمن و 19 بار از کلمه جهاد استفاده است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات