۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۵۹۹۴۵۶

مؤسسه آموزش عالی حوزوی تربیت مدرس دانش پژوه می پذیرد

مؤسسه آموزش عالی حوزوی تربیت مدرس دانش پژوه می پذیرد
مؤسسه آموزش عالی حوزوی تربیت مدرس از میان برادران طلبه برای مقطع سطح سه حوزه علمیه دانش پژوه می پذیرد.

حجت الاسلام حمید اصغری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اعلام خبر پذیرش دانش پژوه از سوی مؤسسه آموزش عالی حوزوی تربیت مدرس، گفت: این مؤسسه با هدف تأمین اساتید مورد نیاز حوزه های علمیه شهرستان ها برای سال تحصیلی 99-98 برای مقطع سطح سه از میان برادران طلبه دانش پژوه می پذیرد.

معاون آموزش مؤسسه آموزش عالی حوزوی تربیت مدرس ادامه داد: مدرسی ادبیات عربی، مدرسی فقه و اصول و مدرسی علوم عقلی از جمله رشته های پذیرشی مؤسسه آموزش عالی حوزوی تربیت مدرس است.

وی با اشاره به امتیازات پذیرش در مؤسسه تربیت مدرس گفت: بهره مندی از اساتید توانمند و مجرب، تشکیل کارگاه های تخصصی روشی، مهارتی در زمینه روش تدریس، پایان نامه نویسی و مقاله نویسی، حمایت از تدوین پایان نامه همزمان با تحصیل در مؤسسه از جمله مزایای پذیرش در این مؤسسه است.

حجت الاسلام اصغری ادامه داد: اعطای گواهی توانایی تدریس و دانشنامه سطح سه پس از اتمام دوره، معافیت از آزمون استادی معاونت آموزش حوزه های علمیه و پرداخت کمک هزینه از مزایای پذیرش در مؤسسه آموزش عالی حووزی تربیت مدرس به شمار می روند.

وی در زمینه شیوه و زمان نام نویسی در پذیرش مؤسسه تربیت مدرس گفت: طلاب سطح دو حوزه علمیه می توانند تا 28 اسفندماه به سامانه اینترنتی معاونت آموزش حوزه های علمیه به نشانی http://www.howzeh-qom.ir/  مراجعه کنند؛ نام نویسی در این مؤسسه شرط سنی ندارد و بدون آزمون کتبی است.

گفتنی است، طلاب علاقه مند به نام نویسی در مؤسسه تربیت مدرس می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به مؤسسه تربیت مدرس واقع در انتهای بلوار شهید صدوقی، مجتمع شهید صدوقی فاز سه مراجعه کنند یا با شماره 32913386 تماس گیرند./1324/ت302/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات