۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۵۹۹۵۵۷
حجت الاسلام موسوی خبر داد؛

اعزام طلاب سطح ۲ و ۳ مدرسه سفیران ولی عصر اهواز به مشهد

اعزام طلاب سطح ۲ و ۳ مدرسه سفیران ولی عصر اهواز به مشهد
مدیر مدرسه سفیران ولی عصر (عج) اهواز از برگزاری اردوی مشهد مقدس ویژه طلاب سطح ۲ و ۳ مدرسه در اسفندماه خبر داد.
حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه سفیران ولی عصر (عج) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری دوره تخصصی «جهان اسلام در عصر حاضر» عنوان داشت: این دوره در ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه با تدریس حجت الاسلام رنجبر و شرکت طلاب ورودی سال ۹۲ مدرسه و ۱۲ طلبه مدرسه سفیران امیدیه برگزار شد همچنین طی روز‌های مذکور دوره تخصصی «تربیت دینی نوجوان» برای طلاب ورودی سال ۹۰ برگزار گردید.

مدیر مدرسه سفیران ولی عصر (عج) اهواز به برگزاری جلسه گروه تبلیغی «بدرقه تا بهشت» مدرسه با مسؤول سازمان آرامستان‌ها اشاره کرد و افزود: در راستای استقبال آمادگی بیشتر برای حضور حوزه‌های علمیه در کاروان‌های راهیان نور، از مناطق عملیاتی جنوب غرب (نهر خین، نقطه صفر مرزی و موزه دفاع مقدس خرمشهر) در معیت مسؤول اردوگاه‌های مرکز خدمات حوزه علمیه کشور بازدیدی صورت گرفت.

این مقام مسؤول با اشاره به شرکت طلاب در دوره ولایت فقیه گفت: در این دوره که به همت دفتر تبلیغات اسلامی استان در مسجد اعظم برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین واعظی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به سخنرانی پرداخت.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به برگزاری اردوی مشهد مقدس برای طلاب سطح ۲ و ۳ اظهار داشت: اردوی خانوادگی طلاب سطح ۳ تا ۱۱ اسفند است ضمن اینکه اردوی طلاب سطح ۲ از ۱۱ اسفند تا ۱۷ همان ماه خواهد بود.

وی فعالیت مستمر ۷ گروه جهادی مدرسه در طول سال و تأسیس و تقویت مؤسسه‌های خیریه در مناطق حاشیه‌ای اهواز را از جمله فعالیت‌های فرهنگی مدرسه برشمرد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات