۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۵۹۹۷۱۱
حجت الاسلام علیزاده:

تحریم‌های ظالمانه اثر کمی روی وضعیت اقتصادی کشور دارد

تحریم‌های ظالمانه اثر کمی روی وضعیت اقتصادی کشور دارد
حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه وضعیت اقتصادی کشور نتیجه اعتماد به استکبار جهانی است گفت:‌ تحریم‌های ظالمانه اثر کمی روی وضعیت اقتصادی کشور دارد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده در کنگره شهدای طلبه و روحانی شرق استان کرمان در مهدیه سپاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: کسانی که در مجلس شهدا و به یاد شهدا شرکت می‌کنند یک کار ظاهری و گرامیداشت ظاهری انجام نمی‌دهند بلکه علاوه بر احترام به شهدا و زنده نگه داشتن یاد آنها در مقام تجدید پیمان با شهدا و ادامه راه آنها حاضر می‌شوند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه، انقلاب اسلامی ایران را معجزه حضرت سیدالشهداء عنوان کرد و افزود: آغاز، شکل‌گیری، تداوم و پیروزی انقلاب اسلامی همه با الهام از قیام امام حسین‌(ع) انجام شد و امروز نیز عزت و عظمت ایران اسلامی را از شهدا داریم.

وی با بیان این که تحریم‌های ظالمانه اثر کمی روی وضعیت اقتصادی کشور دارد گفت: وضعیت اقتصادی امروز کشور نتیجه اعتماد به استکبار جهانی است و اعتقاد نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر این بود، که FATF نوعی برجام مالی است و به‌همین دلیل با آن مخالفت کردند.

علیزاده با اشاره به بیانات امام راحل در مورد طلاب و روحانیون خاطر‌نشان کرد: امام در تعبیر بسیار بلندی در مورد روحانیت فرمودند روحانیون بند بند حدیث صداقت‌شان را با قطرات خون و قطعات پاره پاره پیکرشان ثابت کردند و این امتیاز روحانیت است، روحانیتی که موصوف به شهادت، حماسه و جهاد است.

وی با بیان اینکه حضور روحانیت به‌عنوان بخشی از جامعه نمونه‌هایی از هویت دینی، ولایی و حسینی از جامعه اسلامی است با اشاره به حضور طلاب و روحانیون در دوران دفاع مقدس و در دفاع از حرم آل‌الله تصریح کرد: زمانی که روحانیون در صحنه مجاهدت پیشتاز هستند و در لحظه جانبازی و خطر جلوتر از همه می‌روند روح شجاعت و حماسه را در گردان و گاه در یک لشکر می‌دمند و این نقش متفاوت روحانیون است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه با اشاره به اینکه حضور روحانیون در وسط صحنه و معرکه سند حقانیت آنها است، گفت: نقش متفاوت روحانیون برای جبهه‌ها یک پیشران است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب جریان دفاع از حریم و حرم یک ماجرای عجیب و یک پدیده حیرت‌انگیز است و نباید آن را دست کم گرفت.

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به اینکه در جریان دفاع از حرم باب جدیدی از جهاد و شهادت ایجاد شد که متفاوت از دفاع مقدس است تاکید کرد: در جریان اعجاب انگیز و پر رمز و راز دفاع از حریم و حرم آنچه که اتفاق افتاد رونمایی از عمق معرفت دینی ملت ایران و رونمایی از هویت انقلابی نسل جوان بود.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات