۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۵۹۹۷۱۳
امام جمعه بروجرد:

حفاظت از منابع طبیعی وظیفه ای همگانی است

حفاظت از منابع طبیعی وظیفه ای همگانی است
امام جمعه بروجرد حفاظت از منابع طبیعی را وظیفه ای همگانی خواند و گفت: باید فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی در جامعه نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز در دیدار کارکنان اداره منابع طبیعی این شهرستان بر ضرورت حفاظت از منابع طبیعی گفت: منابع طبیعی میراثی است که از گذشتگان بر جای مانده و باید آن را برای استفاده آیندگان حفظ کنیم.

حجت الاسلام حسینی حفاظت از منابع طبیعی را وظیفه ای همگانی خواند و گفت: با استفاده از ظرفیت ها و امکانات رسانه ای باید فرهنگ حفاظت و حراست از منابع طبیعی در جامعه تبیین شود.

وی تأکید کرد: در استفاده از منابع طبیعی باید در حد معمول و قانونی پیش برویم و برای بهره مندی آیندگان از منابع طبیعی باید از آن حفاظت و حراست کنیم.

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر ضرورت برخورد با افرادی که با استفاده از رانت و قدرت اموال عمومی را تخریب می کنند، عنوان داشت: باید با مدیریت صحیح جلوی تخریب منابع طبیعی گرفته شود.

وی در ادامه بر ضرورت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه تأکید کرد و گفت: باید با اطلاع رسانی و تبلیغ و با استفاده از رسانه های ارتباطی به مردم آگاهی بخشید و جلوی تخریب و آسیب رساندن به منابع طبیعی گرفته شود.

امام جمعه بروجرد در ادامه خدمت به مردم را عبادت خواند و بر ضرورت برخورد مناسب، اسلامی و انسانی با ارباب رجوع در ادارات تأکید کرد.

وی اظهار داشت: برخورد مناسب با مردم موجب محبوبیت، اعتماد و عدم بدبینی به دولت می‌شود و این مهم باید مورد توجه کارکنان قرار گیرد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات