۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۵۹۹۷۷۷
معاون هماهنگ کننده ارتش:

بیانیه گام دوم انقلاب، پاسخی مقتدرانه‌ به یاوه‌گویان بود

بیانیه گام دوم انقلاب، پاسخی مقتدرانه‌ به یاوه‌گویان بود
امیر سیاری با بیان این‌که خطاب اصلی راهبردهای بیانیه گام دوم انقلاب متوجه جوانان است، گفت: جوان فرهیخته، عالم، باتقوا، با پشتکار، دلسوز می تواند در تحقق بیانیه نقش اساسی ایفا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در همایش گام دوم انقلاب در تبریز، با بیان این‌که پیش از انقلاب حاکمیت ایران هیچ اراده‌ای در امور داخلی خود نداشت، اظهار داشت: در آن دوران تمام تصمیم گیری‌ها از سوی مستکبران انجام می‌شد و به راحتی از موقعیت کشور استفاده می‌کردند.

وی با بیان این‌که با پیروزی انقلاب اسلامی، عمال استکبار از کشور اخراج شد، افزود: انقلاب اسلامی تمام منافع استکبار را به خطر انداخت و دست استعمار از کشور را کوتاه کرد، همین مسائل موجب شد تا دشمن در اتاق های فکر خود به دنبال اجرایی کردن طرح های براندازانه باشد.

امیر دریادار سیاری ادامه داد: ایجاد اختلافات قومی و مذهبی، حمله نظامی، ترور فیزیکی، تحمیل جنگ هشت ساله، منزوی کردن ایران در عرصه سیاست بین الملل‌، جنگ نرم و شبیخون فرهنگی، تهاجم فرهنگی، تحریم‌های اقتصادی، فتنه ۷۸، فتنه ۸۸، فتنه ۹۶ و... از جمله توطئه های شکست خورده استکبار در ایران است.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان این‌که دشمن امروز دو راهبرد جنگ نرم و جنگ اقتصادی را در دستور کار قرار داده‌ است، گفت: جنگ نرم بی سر و صدا و موریانه‌ای عمل می‌کند اما اگر هدف این جنگ را بشناسیم می‌توانیم در مقابلش ایستادگی کنیم.

وی با تاکید بر این‌که هدف جنگ نرم، تسلط بر مغز جوانان کشور است، تصریح کرد: دشمن اگر بتواند بر مغز جوانان مسلط شود قطعا بر اعتقادها و باورهای وی نیز تاثیر گذاشته و متعاقبا به تغییر رفتار منجر خواهد شد، از سوی دیگر دشمن در جنگ اقتصادی متاسفانه برخی در داخل به دشمن کمک می‌کنند، اما یقین داریم با وحدت، آگاهی، کار جهادی، برنامه دشمن را شکست می‌دهیم.

سیاری با بیان این‌که خطاب اصلی راهبردهای بیانیه گام دوم انقلاب متوجه جوانان است، خاطرنشان کرد: جوان فرهیخته، عالم، باتقوا، با پشتکار، دلسوز و انقلابی می تواند در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نقش اساسی ایفا کند، در حقیقت بیانیه گام دوم انقلاب، پاسخی مقتدرانه‌ به یاوه‌گویان بود.

معاون هماهنگ کننده ارتش ادامه داد: در شرایطی که دشمنان تلاش داشتند انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نبیند، بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب صادر شد که این موضوع نشانه اقتدار و قدرت ایران اسلامی است، همه در قبال مطالبات رهبر انقلاب مسؤول هستیم./935/ت303/ب1

مرتضی شفیعی
ارسال نظرات