۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۵۹۹۸۶۴
استاد حوزه علمیه:

مسؤولان مبارزه با فساد را جدی بگیرند

مسؤولان مبارزه با فساد را جدی بگیرند
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی گفت: مبارزه با فساد و نظارت بر بازار مهم‌ترین وظیفه دولت است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین احمد شیخ بهایی استاد درس خارج کرمان امروز ظهر در مسجد امام زمان (عج) کرمان در رابطه با مبارزه با فساد، گفت: مبارزه با فساد و نظارت بر بازار مهم‌ترین وظیفه دولت در شب عید شمرده می‌شود.
 
وی افزود: پیشرفت انقلاب اسلامی در جهان برای دشمنان یک تهدید بوده و دشمنان در کشور به دنبال از بین بردن اقتصاد و بدبین کردن مردم از نظام اسلامی هستند.
 
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با بیان این که دشمنان برای برهم زدن انقلاب برنامه دارند، ابراز داشت: مسؤولان باید با همبستگی و برنامه ریزی جلوی نقشه‌های دشمنان را در از بین بردن اقتصاد بگیرند تا ثبات به بازار برگردد.
 
وی خاطرنشان کرد: محافظت از انقلاب و سپردن انقلاب اسلامی به دست امام زمان (عج) از مهم‌ترین وظایف مردم بوده که جلوگیری از فساد و اجرا کردن عدالت در زمان غیبت امام زمان را مردم باید به بهترین شکل انجام دهند.
 
استاد درس خارج کرمان با توجه به این که مسؤولان برای پیشرفت در کشور گام بردارند، بیان داشت: اهل تجملات بودن و دوری از سبک زندگی اسلامی در بین مسؤولان زیاد شده و مسؤولی که اسم خود را خدمت گزار مردم می‌داند نمی‌تواند با تجمل گرایی، دلسوز مردم باشد.
 
وی تصریح کرد: خطر بروز فساد، زندگی مسؤولان را مورد تهدید قرار داده و دشمنان هم به دنبال تشریفات و تجملات مسؤولان و فاصله افتادن بین مردم و مسؤولان هستند.
 
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با اشاره به این که مسؤولان مبارزه با فساد را جدی بگیرند، اظهار داشت: مدیرانی که در کار خود محافظه کار باشند و نتوانند خود را مردمی بدانند، نمی‌توانند وظیفه خودشان را به خوبی انجام دهند.
 
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی در پایان با بیان این که مسؤولان باید راه ساده زیستی را پیش بگیرند، گفت: مسؤولان دلسوزی برای مردم و خدمت کردن در جهت برطرف کردن مشکلات را اولویت کاری خود بدانند./۹۷۰۷/پ310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات