۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۵۹۹۶۴۶
امام جمعه اندوهجرد:

ترویج بیانه گام دوم انقلاب رسالت تبلیغی روحانیان است

ترویج بیانه گام دوم انقلاب رسالت تبلیغی روحانیان است
حجت الاسلام آقا مولایی با اشاره به این که عمل کردن به دستورات ولی فقیه از واجبات است، گفت: روحانیان با نشر بیانیه رهبری در گام دوم، رسالت تبلیغی خود را انجام دهند.
حجت الاسلام رضا آقا مولایی امام جمعه اندوهجرد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر، گفت: خوشبین بودن به آینده و حرکت به سمت پیشرفت یکی از مهم‌ترین نکته‌های بیانیه رهبر انقلاب به مردم است.
 
وی افزود: دشمنان اسلام به دنبال از بین بردن امید مردم ایران به آینده بوده و همیشه با ترفندهها و نقشه‌های شوم خود می‌خواهند امید مردم کشور را از بین ببرند.
 
حجت الاسلام آقا مولایی با اشاره به این که علم و پژوهش یکی از راه‌های مقابله با دشمنان اسلام شمرده می‌شود، ابراز داشت: دانشجویان و طلاب با درس و تحقیق می‌توانند یار واقعی رهبر انقلاب باشند.
 
وی خاطرنشان کرد: علم و معنویت با هم می‌تواند برای انسان فایده داشته باشد، زیرا هر فردی که علم و اخلاق را جدا از هم می‌داند نمی‌تواند پیشرفت کند.
 
استاد حوزه علمیه اندوهجرد با بیان این که فساد اقتصادی توده چرکین در هر کشوری محسوب می‌شود، ابراز داشت: مردم نظام اسلامی را دوست دارند و همیشه پشت رهبر انقلاب خود هستند.
 
وی تصریح کرد: اقتصاد قوی یکی از کلید‌های قوت کشور محسوب می‌شود و مسؤولان برای ثبات در بازار و از بین بردن مشکلات اقتصادی باید برنامه ریزی کنند.
 
امام جمعه اندوهجرد با اشاره به این که هر جا مسؤولان و مردم با انقلاب بودند، کشور در حال پیشرفت بود، اظهار داشت: زمانی می‌توانیم جلوی دشمنان را گرفت که از آرمان‌های انقلاب دفاع و پشتیبان ولی فقیه باشیم.
 
حجت الاسلام آقا مولایی تصریح کرد: مسؤولان مدیریت‌ها را به جوانان انقلابی و با تجربه بسپارند، زیرا اعتماد به جوانان و میدان دادن به آن‌ها یکی از دستورات رهبر انقلاب به مسؤولان اجرایی است.
 
وی با توجه به این که نشر پیام‌های رهبر انقلاب وظیفه روحانیان شمرده می‌شود، اظهار داشت: قانون منع ثبت نام دوباره نمایندگانی که سه دوره متوالی در مجلس بودند یکی از قانون‌های خوب بوده که نشان می‌دهد مدیریت کشور باید به جوانان انقلاب سپرده شود.

امام جمعه اندوهجرد در پایان با اشاره به این که عمل کردن به دستورات ولی فقیه از واجبات است، گفت: روحانیان با نشر بیانیه رهبر انقلاب در گام دوم، رسالت تبلیغی خود را انجام دهند./۹۷۰۷/ت310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات