۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۵۹۹۹۴۹

تهیه مستند در تلویزیون رژیم صهیونیستی از شخصیت والای نصرالله

تهیه مستند در تلویزیون رژیم صهیونیستی از شخصیت والای نصرالله
شبکه11 تلویزیون رژیم صهیونیستی با تهیه مستندی در خصوص شخصیت دبیرکل حزب‌الله لبنان نتوانست ویژگی‌های والای سیاسی و رسانه‌ای و اخلاقی وی را نادیده بگیرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، شبکه 11 تلویزیون رژیم صهیونیستی به تازگی فیلم ویژه‌ای از شخصیت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و میزان اعتبار وی در میان افکار عمومی صهیونیست‌ها پخش کرده است.

تهیه کنندگان این فیلم ضمن اذعان به اعتبار و صداقت دبیر کل حزب‌الله در نزد اسرائیلی‌ها، دیدگاه‌ها و نظرات تعدادی از کارشناسان و مسؤولان صهیونیست در خصوص شخصیت نصرالله را سوال می‌کند. تمام این کارشناسان و تحلیلگران اعتقاد دارند که نصرالله شایستگی بالایی دارد و نمی‌توان او را به عنوان بزرگترین تهدید برای تل آویو کم‌اهمیت نشان داد.

کارشناسان سیاسی در این فیلم اعلام کردند که تمامی سخنرانی‌های سید حسن نصرالله به ویترینی در رسانه های عبری زبان تبدیل می‌شود. یکی از این کارشناسان در مستند مذکور اعتراف می‌کند که در میان رهبران عرب هیچ کس تاریخ ما را بهتر از سید حسن نصرالله نمی‌داند.

نصرالله از سال 2000 تاکنون در میان عرب‌ها به عنوان یک فرد پیروز معرفی شده که اشغالگران را از اراضی خود بیرون کرده و حزب‌الله با وی به سطحی رسیده که هیچ سازمانی قبل از آن در این سطح نبوده است.

همچنین نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در این فیلم می‌گوید که تل آویو در دام تبلیغاتی سید حسن نصرالله گرفتار شده است. رسانه‌های صهیونیستی در سال 2006 هنگامی که مبادرت به پخش سخنرانی های سید حسن نصرالله می‌کردند، اشتباه کرده بودند.

همچنین تعدادی از کارشناسان سیاسی معتقدند که نصرالله روش‌های تبلیغاتی زیادی را در انتشار صحنه‌های درگیری‌ها ابداع کرده است و هیچ سازمانی در این موضوع به پای حزب‌الله هم نمی رسد./983/ب101/ف

منبع: تسنیم

 

ارسال نظرات