۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۶۰۰۳۹۷
براتی:

هنر ابزاری برای انتقال ارزش ها به جوانان است

هنر ابزاری برای انتقال ارزش ها به جوانان است
معاون امور استان های ستاد عالی کانون های مساجد کشور هنر را ابزاری برای انتقال ارزش ها به جوانان عنوان کرد و گفت: کانون مساجد در انجام رسالت خود باید به این مهم توجه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حسین براتی، معاون امور استان های ستاد عالی کانون های مساجد کشور، ظهر امروز در همایش گرامیداشت سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در خرم آباد، به رسالت کانون ها اشاره کرد و گفت: این کانون ها در جذب، تربیت و ماندگاری نسل جوان و نوجوان رسالت خطیری بر دوش دارند.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبری افزود: کانون های مساجد در این زمینه رسالت خطیری بر دوش دارند و ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد بیش از هفت محور در زمینه تحقق دغدغه های رهبری در گام دوم انقلاب تدوین شده است.

براتی ساماندهی و شبکه سازی فضای مجازی را رویکرد مهم کانون های مساجد عنوان کرد و ادامه داد: باید به رهنمودهای رهبری در فضای مجازی توجه کرد و در برنامه ریزی های به عمل آمده در ستاد عالی توجه به این مهم تأکید شده است.

وی به تدوین برنامه های گسترده در ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد و گفت: یکی از این برنامه ها توجه به مقوله هنر است، هنر ابرازی برای انتقال ارزش ها و جذب جوانان و نوجوانان به مساجد است.

معاون امور استان های ستاد عالی کانون های مساجد کشور افزود: تشکیل گروه های سرود در کانون ها و اجرای گروه سرود 40 هزار نفری اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد از برنامه های ستاد برای تقویت هنر در کانون ها است.

وی خاطرنشان کرد: توجه به مقوله کودک و نوجوان و بخش خانواده از دیگر مقوله های مهم و مورد تأکید ستاد عالی کانون مساجد است./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات