۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۶۰۰۴۰۰
حجت الاسلام مهدوی:

حضور مبلغ در مدارس برای تربیت نسلی انقلابی ضروری است

حضور مبلغ در مدارس برای تربیت نسلی انقلابی ضروری است
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان بر ضرورت حضور مبلغان در جامعه به ویژه بین نسل نو اشاره کرد و گفت: حضور مبلغ در مدارس برای تربیت نسلی انقلابی ضروری است.

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به نقش مبلغان در بصیرت افزایی اشاره کرد و بیان داشت: حضور مبلغان در جامعه به ویژه بین نسل جوان و نوجوان امری ضروری برای معرفت افزایی و روشنگری است.

وی با اشاره به اینکه نسل جوان و نوجوان مورد هدف دشمنان قرار دارند، افزود: حضور مبلغان در مدارس از ضرورتی انکارناپذیر برخوردار است، این حضور در ارتقای دانش دینی قشر دانش آموز نقش افرین است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان بصیرت بخشی و معرفت افزایی را امری مهم برای آگاهی بخشی به نسل نو و مقابله با رواج آسیب های اجتماعی عنوان کرد و گفت: باید جلوی رواج آسیب ها به کانون خانواده ها گرفته شود.

وی با اشاره به حضور مبلغان در جامعه و اعزام این قشر به مدارس برای فعالیت بین دانش آموزان خاطرنشان کرد: حضور مبلغ در مدارس در اجرای برنامه های دینی و اجتماعی و ارائه مشاوره تحصیلی، علمی و اخلاقی نقش آفرین است.

حجت الاسلام مهدوی ادامه داد: برای مصون سازی نسل نو در برابر آسیب های اجتماعی فعالیت تبلیغی مبلغ باید به روز باشد و نسبت به آسیب های اجتماعی پیش روی نسل جوان آگاه باشد و در این راستا همواره کارگاه های آموزشی ویژه مبلغان برگزار می شود.

وی یادآور شد: مبلغان با حضور در مدارس و بین دانش آموزان با ارائه اصول اخلاقی و آموزه های دینی در تربیت دینی و انقلابی نسل جوان و نوجوان فعالیتی مؤثر دارند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات