۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۰
کد خبر: ۶۰۰۴۳۲

نشست «انقلاب اسلامی به روایت هنر» برگزار شد

نشست «انقلاب اسلامی به روایت هنر» برگزار شد
همزمان با 18 اسفند؛ سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد؛ نشست «انقلاب اسلامی به روایت هنر» در بیت امام جمعه تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همزمان با همایش بزرگداشت 18 اسفند؛ سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، نشست «انقلاب اسلامی به روایت هنر» با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از هنرمندان، فرهیختگان و فعالان فرهنگی؛ مدیران مسؤول، ائمه جماعات و فعالان کانون های مساجد آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

بنابر این گزارش، در این مراسم ابوالفضل علیمحمدی، مدیرعامل بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان، مهدی لزیری پیشکسوت حوزه فیلم و نمایش استان و همچنین حجت الاسلام علینقی آل محمد؛ نویسنده بیش از 20 عنوان کتاب و مدیرمسؤول کانون فرهنگی هنری سیدالشهدای شهرستان اهر به بیان نکته نظرات خود پرداختند.

همچنین سید وحید فاطمی رییس انجمن انمیشین استان، ایوب عبدی فعال تئاتر آیینی و مذهبی، ناصر یاری فعال حوزه فیلمو عکس، امیر حسین دوست زاده شاعر نوجوان و از رویشهای هنری ادبی استان، حجت الاسلام علینقی آل محمد نویسنده 21 کتاب دینی و فرهنگی و قرانی و مدیر مسؤول کانون و علی مجیدپور بازیگر تئاتر و هنرهای نمایشی مورد تجلیل قرار گرفتند.

میثم حبیبی فعال حوزه بازیگری و نمایش، یاشار اسکندری فعال حوزه بازیگری و نمایش، سیدمحمدامین بهکار مستندساز و فعال حوزه فیلم سازی و تولید محتواهای صوتی و تصویری، علی رضایی، فعال حوزه فیلم سازی و یعقوب کریمی مربی سرود و همکار در اجرای طرح سرود بچه های مسجد در 12 بهمن 97 از دیگر تجلیل شدگان این مراسم بودند.

گفتنی است، در این نشست نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی طی سخنانی به تشریح مبانی فرهنگی و هنری بیانیه دوم گام انقلاب اسلامی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی صادر شده است؛ پرداخت و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بر نقش مهم اهالی فرهنگ و هنر در تحقق این بیانیه تأکید کرد./935/ت303/ب1

مرتضی شفیعی
ارسال نظرات