۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۶۰۰۵۳۷
امام جمعه شیروان:

استقامت و ایستادگی جوهره برداشتن گام دوم انقلاب است

استقامت و ایستادگی جوهره برداشتن گام دوم انقلاب است
امام جمعه شیروان با بیان اینکه استقامت و ایستادگی جوهره برداشتن گام دوم انقلاب است، گفت: صبوری و فرهنگ‌سازی برای گذر از مشکلات موجود ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حسین کوثری، امام جمعه شیروان، امروز در جلسه شورای اداری، با گرامیداشت ماه رجب و موعد اعتکاف، اظهار کرد: ماه رجب، ماه ریزش شدید باران رحمت الهی بوده و باید از این فرصت معنوی نهایت استفاده را ببریم.

وی در ادامه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب که اخیراً از سوی رهبر معظم انقلاب صادر شد، افزود: جوهره برداشتن گام دوم انقلاب استقامت است که باید مورد توجه همه مردم و مسؤولان باشد.

رییس شورای فرهنگ عمومی شیروان خاطرنشان کرد: بر این اساس صبوری، استقامت و فرهنگ‌سازی برای گذر از مشکلات موجود در کشور امری ضروری است.

حجت‌الاسلام کوثری تصریح کرد: امروز در جنگ اقتصادی هستیم؛ اما قطعاً با کمک و همراهی مردم و مسؤولان از این برهه حساس نیز با موفقیت و سربلندی عبور خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ملت پای این انقلاب ایستاد و امروز با سرافرازی انقلاب ما وارد دهه پنجم خود شد و دشمنان بازهم شکست سنگینی خوردند، گفت: در طول چهل سال انقلاب با تمام تحریم‌ها و تهدیدها به توفیقات ارزشمندی در حوزه‌های مختلفی دست یافتیم.

حجت‌الاسلام کوثری با اشاره به اینکه محور تلاش دشمن جنگ اقتصادی است و این می‌طلبد هوشیاری بیشتری داشته باشیم، افزود: در این راستا باید با کسانی که قصد سوءاستفاده از شرایط اقتصادی موجود را دارند با قاطعیت برخورد شود.

وی با تأکید بر خدمات‌رسانی بیشتر و بهتر به مردم، خطاب به مدیران و مسؤولان گفت: مدیران نباید کاری بکنند که مردم احساس کنند مدیران صدای آن‌ها را نمی‌شوند و یا جنس زندگی مدیران با آن‌ها فرق دارد.

امام جمعه شیروان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: از جدیت و پیگیری امور از سوی استاندار تقدیر و تشکر می‌کنیم و از ایشان می‌خواهیم نظارت کنند تا در توزیع کالاهای ضروری مانند برنج و گوشت و ... بین شهرستان‌ها و مرکز استان تفاوتی نباشد.

وی تصریح کرد: باید توزیع اقلام و کالاهای یارانه‌ای در استان عادلانه باشد تا مردم شهرستان‌ها هم بتوانند از این اقلام یارانه‌ای استفاده کنند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات