۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۶۰۰۶۵۸
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

دوست و دشمن به کمالات اهل بیت اذعان دارند

دوست و دشمن به کمالات اهل بیت اذعان دارند
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: یکی از ویژگی‌های ‌ائمه اطهار(ع) و اهل بیت(ع) این است که دوست و دشمن کمالات آن‌ها را نمی‌توانند انکار کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند امشب در دیدار رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های ‌ائمه اطهار(ع) و اهل بیت(ع) این است که دوست و دشمن کمالات آن‌ها را نمی‌توانند انکار کنند.

وی گفت: آنچه که امروز در تاریخ شاهد هستیم این است که رقابت‌ها همواره بر سر مسائل تقوا، عصمت، علم و فضائل نبوده بلکه رقابت‌ها بر روی مسائل دنیایی و حکومتی بوده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: هر انسانی که دارای اندیشه و فکر آزاد است به هر میزانی که نسبت به امام علی(ع) شناخت دارد به این حضرت اظهار ارادت می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: امروز در شرایط آخرالزمانی قرار داریم و دنیا در خفقان جهانی که نفس‌ها در سینه‌ها محبوس می‌کنند، قرار دارد.

وی ادامه داد: اما اربعین حسینی، تنفس آزادی است و هر مسلمان و غیرمسلمانی برای اربعین حسینی کم نمی‌گذارند و حضوری باشکوه دارند و این عشق و ارادت برای دیگر ائمه اطهار(ع) وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مدعی‌های امروزی بر سر مسائل مادی ادعا دارند اما بر سر علم و ایمان مدعی وجود ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: با تمام دشمنی که دنیا با امام راحل داشتند اما در زمان رحلت ایشان پرچم همه دنیا نیمه افراشته به عنوان عزا بود که این تاثیر امام راحل بر جوامع بین المللی را نشانه می‌دهد.

وی گفت: امروز تمام دنیا می‌داند که در زیر این آسمان آن کسی که حرف برای گفتن دارد و می‌تواند دنیا را نجات دهد رهبر معظم انقلاب است اما با این وجود نیز با ایشان همیشه در حال جنگ هستند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات