۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۶۰۰۸۱۳
حجت الاسلام موسوي:

رهبري در بيانيه گام دوم نقشه راه انقلاب را ترسيم كردند

رهبري در بيانيه گام دوم نقشه راه انقلاب را ترسيم كردند
حجت الاسلام موسوي گفت: رهبر معظم انقلاب با بيانيه گام دوم انقلاب نقشه راه را ترسيم، ارزش گذاري و سياست گذاري كردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام سید روح الله موسوی دوشنبه شب در سوگواره شهادت امام هادی (ع) و شب خاطره شهدای مدافع حریم انقلاب که در مسجد الهادی برگزار شد گفت: توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و اجرایی کردن فرمایشات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب که می‌فرماید برای آن خیلی زحمت کشیده است رمز موفقیت چهل ساله دوم انقلاب است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانیه مفصل و جامع گام دوم انقلاب به نکات سودمند و موضوعات مهمی اشاره کرده و نقشه راهی را ترسیم کرده است که کاملا عملیاتی و راهبردی است و نیاز است تا رسانه‌ها برای گفتمان سازی آن تلاش کنند تا مسیر عملیاتی شدن آن در متن جامعه پیاده شود.

حجت الاسلام موسوی در ادامه با اشاره به اینکه جریان نفاق و فتنه هنوز هم در کشور ادامه دارد، اظهار داشت: همه مشکلات امروز کشور ناشی از جریان نفاق و فتنه است تا رهبری را هدف قرار دهند.

وی همچنین رمز و راز موفقیت شهدا را معامله آن‌ها با خدا دانست و افزود: لحظه به لحظه زندگی ما تجارت است و بهترین تجارت نیز تجارت با خدا است و شهدا متوجه بودند با کسی تجارت کنند که بیشترین سود را دریافت کنند.

برادر شهید حادثه تروریستی زاهدان با اشاره به اینکه زندگی ما با نوع انتخاب‌هایی که داریم معنا پیدا می‌کند، اظهار داشت: شهدا توانستند انتخاب‌های خود را معنا دار و به رنگ خدا کنند و چون زندگی را تجارت می‌دانستند با خدا تجارت کردند.

حجت الاسلام موسوی گفت: تجارت با خدا و اهل بیت (ع) تنها تجارتی است که ضرر ندارد، چرا که تجارت با کسی است که همه عالم هستی از او است و تحت حکومت او قرار دارد.

به گفته وی، شهدا چون می‌دانستند تمامی خزانه هستی به دست خدا است و در تجارت خود با خدا به دنبال رسیدن به خزانه خدا بودند و چون راه شهادت هنوز باز بود با شهادت به هدف خود رسیدند.

حجت الاسلام موسوی در ادامه دستاورد دعا برای امام زمان (عج) را دعای متقابل حضرت دانست و با اشاره به اینکه دعای امام زمان (عج) برای پیروان اش مستجاب است، گفت: دعا برای امام زمان (عج) نیز تجارت خوبی با حضرت است که این موضوع در سال‌های آخر زندگی شهید موسوی پر رنگ‌تر شده بود.

برادر شهید حادثه تروریستی زاهدان با اشاره به اینکه راه شهادت همچنان باز است، ابراز کرد: آن‌هایی که به دنبال تجارت سودمند با خدا و رسیدن به خزانه الهی هستند در این راه همچنان مجاهدت می‌کنند.

شایان ذکر است، در حادثه تروریستی اواخر بهمن ماه سال جاری در جاده خاش به زاهدان ۲۷ نفر از نیرو‌های جان برکف سپاه شهید و ۱۳ نفر دیگر زخمی شدند که در بین ۲۷ شهید این حادثه سه شهید ابوالفضل موسوی، سید ثارالله موسوی و ابراهیم صیادی از شهرستان کاشان بودند.

لازم به ذکر است، سوگواره شهادت امام هادی (ع) و شب خاطره شهدای مدافع حریم انقلاب به همت پایگاه بسیج امام هادی (ع) حوزه بسیج امام حسین (ع) ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان در مسجد الهادی برگزار شد./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات