۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶
کد خبر: ۶۰۰۸۸۱
استاد حوزه علمیه:

انتصاب حجت الاسلام والمسلمین شعبانی نشانه توجه رهبری به جوانان است

انتصاب حجت الاسلام والمسلمین شعبانی نشانه توجه رهبری به جوانان است
استاد حوزه گفت: حجت الاسلام والمسلمین شعبانی دارای سوابق درخشانی است و این انتخاب نشان از توجه رهبر معظم انقلاب به نسل جدید و اهمیت جوان گرایی دارد.

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی از اساتید حوزه و دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به انتصاب حجت الاسلام والمسلمین شعبانی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان همدان یادآور شد: استقبال از نماینده رهبری در واقع استقبال از ولی فقیه و نایب امام زمان در زمان غیبت خواهد بود.

وی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین شعبانی را انتخابی شایسته عنوان کرد و گفت: نماینده جدید ولی فقیه در استان همدان دارای شخصیت کاملی است که عمر جوانی خود را مشغول کسب علم و مجاهدت بوده است.

حجت الاسلام فلاحی افزود: این که یک نفر در جوانی مسؤولیت نمایندگی ولی فقیه را قبول کند نشان از توانایی او دارد اما لازم به ذکر است که هر فردی نیازمند به پشتوانه مردمی است و مردم همدان با حضور پرشمار خود این خبر را به همه دنیا مخابره می کنند که در همه شرایط حامی رهبر خود هستند.

وی با بیان اینکه باید تدارک استقبال با شکوهی را ببینیم یادآور شد: وظیفه مردم در قبال نماینده جدید حضرت آقا در استان همدان این است که با تثبیت جایگاه حجت الاسلام والمسلمین شعبانی از روز اول حامی وی باشیم.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: جبهه انقلابی همدان باید پیشگام این حمایت باشد و با تشکر از رهبر معظم انقلاب به خاطر این انتخاب این مطلب را تاکید کنند که مردم همدان به دنبال چنین شخصیت انقلابی بوده اند.

وی تاکید کرد: امروز باید با همراهی و پشتیبانی از نماینده جدید مقام معظم رهبری در استان همدان به اهدافی که رهبر معظم انقلاب برای آینده انقلاب ترسیم کرده اند برسیم.

حجت الاسلام فلاحی برگزاری مراسم استقبال را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: همه ما وظیفه داریم تا مردم را برای حضور در این روز تاریخی دعوت کنیم و مراسم با شکوهی را در تاریخ همدان ثبت کنیم.

وی با اشاره به سیاست جوانگرایی رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: حجت الاسلام والمسلمین شعبانی فرزند این استان و دارای سوابق درخشانی است و این انتخاب نشان از توجه مقام معظم رهبری به نسل جدید و اهمیت جوان گرایی دارد.

این استاد حوزه اظهار داشت: باید جایگاه علمی و انقلابی نماینده جدید حضرت آقا را که دارای کارنامه روشنی نیز می باشد برای مردم تبیین کنیم و بدانیم که این انتخاب و این حضور قطعنا دارای برکات فراوانی خواهد بود.

وی نماینده ولی فقیه در استان ها را چشم حاکمیت در استان ها خواند و تصریح کرد: با وضعیت فعلی جامعه، نمایندگان ولی فقیه در استان ها یکی از اصلی ترین پناهگاه های مردم و امید آنها خواهند بود.

حجت الاسلام فلاحی به وظیفه مدیران استانی نیز اشاره کرد و بیان داشت: امیدواریم مسؤولان استان گوششان به دهان نماینده ولی فقیه در استان باشد و حجت الاسلام والمسلمین شعبانی را حمایت کنند./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات