۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۶۰۰۹۳۳
حجت الاسلام موسوی متقی:

نهمین طرح تبلیغی "آرامش بهاری" با شرکت بیش از 3 هزار مبلغ برگزار می شود

نهمین طرح تبلیغی
مدیرکل فرهنگی اجتماعی اوقاف از اجرای نهمین طرح "آرامش بهاری" در نوروز 98 با شرکت بیش از 3 هزار مبلغ خبر داد و گفت: می خواهیم امامزادگان را به قطب فرهنگی تبدیل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محمدکاظم موسوی متقی مدیرکل فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه عصر امروز در دیدار سرگروه های تبلیغی سازمان اوقاف با حضرت آیت الله نوری همدانی، با بیان اینکه سازمان اوقاف برای نهمین سال پیاپی طرح فرهنگی و نوروزی آرامش بهاری را در بقاع متبرکه امامزادگان برگزار می کند، گفت: مبلغان در ایام عید به دور از خانواده خود در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی تلاش می کنند.

وی ادامه داد: سابقه نداشته است که مبلغان در غیر ایام تبلیغی به تبلیغ بپردازند، اما ما در سازمان اوقاف با کلید زدن طرح آرامش بهاری در ایام نوروز به تبلیغ می پردازیم.

حجت الاسلام موسوی متقی اظهار کرد: در طرح آرامش بهاری در بخش هایی همچون مشاوره خانواده و تربیت فرزند، ترویج فرهنگ معصومین(ع) و برنامه های مخصوص کودکان انجام می شود.

مدیرکل فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه اضافه کرد: طرح آرامش بهاری از 29 اسفند آغاز شده و تا 14 فروردین ادامه خواهد داشت‌‌؛ در این طرح خدمات زائرین و اسکان در زائرسراها، اقامه نماز جماعت و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ از جمله کارهایی است که مبلغان انجام خواهند داد.

حجت الاسلام موسوی متقی از شرکت بیش از 3 هزار مبلغ در طرح آرامش بهاری خبر داد و بیان کرد: هزار و 100 نفر روحانی مبلغ در قم و 2 هزار نفر مبلغ در سایر استان ها در این طرح شرکت کرده و با فعالیت های خود مبانی دینی را ترویج خواهند کرد.

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2

/841/پ202/ب1

حسین ثالث موید
ارسال نظرات