۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۳
کد خبر: ۶۰۱۰۶۷
مسؤول نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی:

دشمن به دنبال انقلاب زدایی از حوزه‌های علمیه است

دشمن به دنبال انقلاب زدایی از حوزه‌های علمیه است
حجت الاسلام مهدوی ارفع با بیان اینکه دشمن به دنبال انقلاب زدایی از حوزه‌های علمیه است، گفت: کار امروز روحانیت، ریل سازی در جامعه است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع، مسؤول نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی، ظهر امروز در همایش تبیین و تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب ویژه طلاب و روحانیان این استان که به میزبانی تالار لاله شهرکرد برگزار شد، با بیان اینکه مهمترین هدف بیانیه گام دوم انقلاب در فراهم کردن زمینه ظهور امام زمان (عج) خلاصه می‌شود، گفت: اگر بیانیه گام دوم به خوبی تشریح و تبیین شود، هدف نهایی آن که همان رساندن بشریت به امام و امت است به خوبی خود را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی از جهاتی شبیه به حکومت حضرت علی (ع) است، خاطرنشان کرد: دولت اسلامی باید اخلاق و معنویت را در بین مردم منتشر کند، اما تمام دولت‌ها پس از امام خمینی (ره) دانسته یا ندانسته به تشکیل دولت اسلامی ضربه زدند.

حجت الاسلام مهدوی ارفع با تأکید بر اینکه دشمن باور‌های انقلابی را نشانه گرفته است، تصریح کرد: گام‌های پیش روی آینده نظام را باید با نگاه راهبردی تحقق گفتمان انقلاب اسلامی پیش برد.

مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به نقش بی بدلیل حوزه‌های علمیه در پیشبرد اهداف نظام اسلامی ابراز کرد: به یقین هر تفکری از درون یا بیرون به دنبال حذف روحانیت از متن انقلاب باشد خطر بزرگی برای نظام است.

مسؤول نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی با بیان اینکه دشمن به دنبال انقلاب زدایی از حوزه‌های علمیه است، گفت: کار امروز روحانیت، ریل سازی در جامعه است که متأسفانه در برخی موارد از آن غافل بوده ایم.

این مقام، مسؤول عدم وابستگی به شرق و غرب و باور به اینکه ما می‌توانیم را مهمترین نیاز امروز کشور بیان کرد و افزود: تا زمانی که مسؤولان ما به دنبال بودجه، حق مأموریت و خودنمایی باشند، نمی‌توانند در مسیر گام دوم انقلاب قدم بگذارند.

وی با تأکید بر اینکه باید روحیه مطالبه گری در مردم زنده باشد و این لازمه ادامه مسیر انقلاب است، اظهار کرد: اگر مردم مطاله کنند، زیرساخت‌ها درست می‌شود و با درست شدن زیرساخت‌ها کارگزار‌ها درست می‌شوند؛ اگر روحانیت این موارد را وظیفه خود ندانند کار روی زمین باقی می‌ماند./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات