۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۶۰۱۱۱۴
حجت الاسلام مهدوی ارفع:

گفتمان سازی وظیفه حوزه های علمیه در گام دوم انقلاب اسلامی است + فیلم

گفتمان سازی وظیفه حوزه های علمیه در گام دوم انقلاب اسلامی است + فیلم
استاد حوزه علمیه گفت: دغدغه طلاب و حوزه های علمیه در صورتی که داعیه انقلاب دارند، گسترش و تعمیق گفتمان انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مهدوی ارفع مسؤول نهضت مردمی نهج البلاغه صبح امروز در جمع دانش پژوهان موسسه حوزوی تخصصی تبلیغ تهران به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: وظیفه طلاب این است که جامعه را بر اساس و معیار قرآن اصلاح کنند و جامعه را در تراز اسلام و انقلاب به تعالی برساند.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم ضمن تشریح وظیفه طلاب در راستای گفتمان سازی خاطر نشان کرد: در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری نسبت به خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی اهتمام ویژه ای داشته اند و این نشان از وظیفه خطیر طلاب و روحانیت است که گفتمان سازی کنند.

استاد حوزه علمیه بیان داشت: دغدغه طلاب و حوزه های علمیه در صورتی که داعیه انقلاب دارند، گسترش و تعمیق گفتمان انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام مهدوی ارفع با اشاره به ساحات تمدن سازی ابراز داشت: برای گفتمان سازی باید به ساحت اندیشه، فرهنگ و هنر و سیاست و اجتماع توجه داشت و اگر غیر این باشد به انحراف خواهد رفت.

وی در ادامه گفت: این نکته حائز اهمیت است که ساحت اندیشه موجب قوت و صلابت فرهنگ و هنر و در نهایت تولید جامعه انقلابی و ضد سکولار است.

حجت الاسلام مهدوی ارفع تاکید کرد: شعارهای جهانی انقلاب اسلامی هیچگاه تاریخ انقضاء نخواهد داشت و روز به روز عمیق تر و دقیق تر خواهد شد.

استاد حوزه علمیه گفت: حرف برخاسته از فطرت، بیان فاخر و معنوی و مخاطب مردمی هنر امام راحل در اعتلای فرهنگ انقلاب اسلامی و رسوخ آن در قلوب مومنان بود./۸۱۱/پ202/ب1

تعداد بازدید : 6
ارسال نظرات