۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۶
کد خبر: ۶۰۱۶۰۳
مدیر اوقاف فیروزکوه مطرح کرد؛

آمادگی امامزاده اسماعیل فیروزکوه برای اسکان موقت مسافران نوروزی

آمادگی امامزاده اسماعیل فیروزکوه برای اسکان موقت مسافران نوروزی
حجت الاسلام اسفندیار از آمادگی آستان امامزاده اسماعیل در میزبانی و اسکان موقت مسافران نوروزی و در صورت بروز هرگونه مشکلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عطاالله اسفندیار مدیر اوقاف شهرستان فیروزکوه در مورد اسکان موقت مسافران نوروزی در ایام نوروز و در صورت احتمال وقوع هر اتفاقی مثل سیل ابراز داشت: آستان امامزاده اسماعیل آمادگی اسکان مسافران نوروزی را در راستای اجرای طرح آرامش بهاری دارد.همچنین در صورت بروز هرگونه مشکلی این آستان پذیرای مردم خواهد بود.

وی افزود: مساحت امامزاده اسماعیل نزدیک به 500 متر است و 12 زائر سرا در آن برای خدمت رسانی به مردم وجود دارد.

حجت الاسلام اسفندیار همچنین در مورد میزبانی این امامزاده از مردم در قالب طرح آرامش بهاری در ایام نوروز افزود: در میان 40 بقعه متبرک این شهرستان تنها آستان امامزاده اسماععیل در طرح آرامش بهاری به مردم خدمت رسانی می کند.به دلیل اینکه سایر امامزاده ها مسیرهای صعب العبوری دارند.در لحظه سال تحویل نزدیک به هزار نفر در محوطه امامزاده حضور داشتند و شرایط ویژه مذهبی در صحن امامزاده اسماعیل حاکم بود.

وی در ادامه ابراز داشت: همچنین در این روزهای ابتدایی سال روزانه به طور متوسط دو هزار نفر در این بقعه متبرک حضور داشتند.همچنین دو مشاور مذهبی نیز به مردم در زمینه های مختلف فرهنگی و اجتماعی به گفتگو می نشینند./101/969/م

محمدرضا محمودخانی
ارسال نظرات