۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۶۰۱۶۷۹
فرمانده بسیج طلاب مدرسه امام خامنه‌ای اهواز خبر داد؛

خروش طلاب اهوازی برای جمع آوری کمک‌های مردمی ویژه مناطق سیل زده

خروش طلاب اهوازی برای جمع آوری کمک‌های مردمی ویژه مناطق سیل زده
حجت الاسلام منصوری گفت: طلاب و روحانیان از طریق فضای مجازی، بین الصلاتین، تبلیغ چهره به چهره و یا منابر از مردم برای کمک به سیل زدگان دعوت می‌کنند.
حجت الاسلام امین منصوری، فرمانده بسیج طلاب مدرسه امام خامنه‌ای اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره وضعیت نامناسب استان‌های گلستان، مازندران، شیراز و شهرستان اروندکنار  اظهار داشت: سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان به دستور حجت الاسلام استاد اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی کرد؛ هر چند که پیش از آن حجت الاسلام استاد با فرمانده بسیج طلاب و روحانیان استان گلستان تماس‌هایی برقرار و در جریان آخرین اوضاع قرار گرفت.

فرمانده بسیج طلاب مدرسه امام خامنه‌ای اهواز با اشاره به اینکه از کمک‌های مردمی خوزستانی‌ها در سایر استان‌ها استقبال می‌شود، عنوان داشت: مساجد حجازی و ولی عصر (عج) به عنوان پایگاه کمک‌های نقدی و غیر نقدی معرفی شدند که به ترتیب حجج اسلام فتحی و حمیداوی رابطان مساجد با مردم هستند.

این مقام مسؤول ادامه داد: اولویت کمک‌های جمع آوری شده به مناطق سیل زده شهرستان‌های استان و گلستان خواهد بود و در این باره طلاب و روحانیون از طریق فضای مجازی، بین الصلاتین، تبلیغ چهره به چهره و یا منابر از مردم برای کمک دعوت می‌کنند.

حجت الاسلام منصوری با بیان اینکه کنسرو، آب معدنی، پتو، خرما از جمله اقلام مورد نیاز برای سیل زده‌ها است، گفت: مردم می‌توانند برای ارتباط بیشتر با مسجد حجازی با شماره ۰۹۰۲۵۳۹۳۹۱۹ و مسجد ولی عصر (عج) با شماره ۰۹۱۶۸۹۰۶۰۶۸ تماس داشته باشند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات