۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۸
کد خبر: ۶۰۱۶۸۶
عصر پنجشنبه صورت گرفت؛

عیادت نماینده ولی فقیه در مازندران از آیت الله نظری

عیادت نماینده ولی فقیه در مازندران از آیت الله نظری
آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران عصر پنجشنبه از آیت الله نظری خادم الشریعه عیادت کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران عصر پنجشنبه از آیت الله نظری خادم الشریعه عیادت کرد.
 
آیت الله طبرسی در این دیدار ضمن تجلیل از خدمات علمی، فرهنگی و مبارزاتی آیت الله نظری از ایشان به عنوان شخصیتی اثرگذار در استان یاد کرد.
 
وی با بیان این که آیت الله نظری از نظر علمی و مبارزاتی از یک جایگاه ارزشمندی در جامعه برخوردار است، بیان داشت: خدمات ارزشمند این عالم وارسته و مردمی در جامعه ملموس و قابل مشاهده است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران، علما را مأمن و پناهگاه مردم معرفی کرد و با بیان این که آیت الله نظری خادم الشریعه همواره در خدمت به اسلام، انقلاب و عموم مردم زبانزد بوده است، خاطرنشان کرد: حضور این عالم مردمی و انقلابی همواره مایه خیر و برکت استان بوده است.
 
امام جمعه ساری، مازندران را استانی عالم پرور معرفی کرد و با بیان این که در طول تاریخ شخصیت‌های بزرگی در این استان رشد و نمو پیدا کرده اند، بیان داشت: نهضت عظیم انقلاب اسلامی نیز با رهبری همین شخصیت‌های بزرگ و اثرگذار به پیروزی رسید.
 
آیت الله طبرسی با بیان این که مردمی بودن رمز موفقیت علما در طول تاریخ بوده است، افزود: امروز نیز شخصیت‌های بزرگی همچون آیت الله نظری خادم الشریعه به دلیل زهد، تقوا و مردمی بودن در جامعه بسیار اثرگذار هستند.
 
رییس شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که امروز حوزه‌های علمیه باید طلابی با این ویژگی پرورش دهند، تصریح کرد: حوزه باید مشی و سیره علمای گذشته را مورد توجه قرار دهد تا خروجی آن شخصیت‌هایی همچون آیت الله نظری باشد.
 
آیت الله نظری خادم الشریعه نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور نماینده ولی فقیه در مازندران، گفت: خوشبختانه آیت الله طبرسی در طول سال‌های اخیر با مدیریت صحیح خود خدمات و برکات ارزشمندی برای استان مازندران داشتند.
 
وی با تأکید براین که آیت الله طبرسی هم از لحاظ فردی و هم خانوادگی شخصیت بزرگی هستند، بیان داشت: حضور این شخصیت ارزشمند در رأس استان مازندران مایه برکت است./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات