۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۶۰۱۸۲۰

تلاش شبانه روزی گروه تبلیغی جهادی میقات الظهور در مناطق سیل زده

تلاش شبانه روزی گروه تبلیغی جهادی میقات الظهور در مناطق سیل زده
حجت الاسلام ساداتی حضور طلاب را در مناطق سیل زده بسیار پررنگ دانست و گفت: گروه تبلیغی میقات الظهور از 5قروردین ماه در حال خدمت رسانی به سیل زدگان است.

حجت الاسلام سید مسعود ساداتی از مبلغان گروه تبلیغی جهادی میقات الظهور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خصوص فعالیت جهادی طلاب و روحانیون گروه جهادی میقات الظهور در مناطق سیل زده گلستان گفت: فعالیت جهادی طلاب و روحانیون از روزهای ابتدایی سیل بسیار چشمگیر و گسترده بوده است.

وی افزود: تعداد طلاب و روحانیون فعال در مناطق سیل زده حدود 150 نفر است که تقریبا 100 نفر آنها به صورت ثابت و شبانه روزی و ما بقی آنها به صورت شیفتی در حال فعالیت و کمک رسانی به مردم سیل زده گلستان هستند.

تلاش شبانه روزی گروه تبلیغی جهادی میقات الظهور در مناطق سیل زده

حجت الاسلام ساداتی با اشاره به نحوه فعالیت طلاب و روحانیون در مناطق سیل زده اظهار داشت: حدود 19 عدد سوله برای اسکان مردم آسیب دیده از سیل در گرگان تدارک دیده شده است؛ طلاب و روحانیون به دو گروه تقسیم بندی شده اند یک گروه از آنها در مناطق سیل زده کارهای عمرانی و جو روانی مردم را آرام می کنند.

وی ادامه  داد: گروهی دیگر از طلاب در سوله هایی که برای اسکان مردم سیل زده در نظر گرفته شده در زمینه های مختلف از جمله برنامه های مختلف فرهنگی برای خانواده ها واجرای برنامه ها و برگزاری مسابقات کتابخوانی برای کودکان فعالیت دارند.

وی در پایان گفت: فعالیت جهادی طلاب و روحانیون از 5 فروردین ماه با مستقر شدن در مناطق سیل زده و تقسیم بندی و اعزام به مناطق مختلف آغاز شده است./1325/

 

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱
این خودنمایی کشورو نابود کرده ؟
0
0