۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۶۰۱۸۶۸
فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد؛

ضرورت امدادرسانی به مناطق سیل زده با سرعت و مقدار بیشتر

ضرورت امدادرسانی به مناطق سیل زده با سرعت و مقدار بیشتر
فرمانده نیروی انتظامی گفت: امدادرسانی و کمک‌رسانی توسط مردم و دستگاه‌های مسؤول باید با فوریت بیشتر، سرعت بالاتر و مقدار بیشتر انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی، صبح امروز در بدو ورود به استان لرستان در فرودگاه در جمع خبرنگاران گفت: برقراری نظم و امنیت در مناطق سیل زده وظیفه نیروی انتظامی است.

وی افزود: نیروی انتظامی در کنار گسترده کردن چتر امنیتی در مناطق سیل زده، در زمینه امدادرسانی به سیل زدگان نیز فعالیت دارد.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اعزام نیروهای کمکی به استان و شهرستان های لرستان خاطرنشان کرد: همکاران ما از ابتدای وقوع سیل در کنار مردم حضور داشتند و در روزهای پس از سیل نیز انتظامی شهرستان پلدختر تقویت شد.

وی با اشاره به اینکه اوضاع نظم و امنیت در مناطق سیل زده خوب است، ادامه داد: نیروی انتظامی همواره در کنار مردم بوده و هر اقدامی که برای امداد رسانی به سیل زدگان لازم باشد با سرعت و قاطعیت انجام خواهیم داد.

اشتری با تأکید بر ضرورت ادامه یافتن کمک رسانی مردم به مناطق سیل زده اظهار داشت: سیلی که رخ داد تأثیرات آن تا روزهای آینده همچنان ادامه دارد و حضور و کمک رسانی مردم به مردم این مناطق ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: امدادرسانی و کمک‌رسانی توسط مردم و دستگاه‌های مسؤول باید با فوریت بیشتر، سرعت بالاتر و مقدار بیشتر انجام شود.

فرمانده نیروی انتظامی با ابراز امیدواری در راستای بهبود وضعیت در مناطق سیل زده لرستان در روزهای آینده گفت: نیروهای ما تا پایان مأموریت و بهبود شرایط سیل زدگان در خدمت مردم هستند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات