۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶
کد خبر: ۶۰۱۹۳۰
مسؤول رسانه مجموعه فرهنگی میقات ظهور مطرح کرد؛

فعالیت‌های جهادی و فرهنگی ۲۰۰ طلبه تهرانی در مناطق سیل‌زده استان گلستان

فعالیت‌های جهادی و فرهنگی ۲۰۰ طلبه تهرانی در مناطق سیل‌زده استان گلستان
حجت الاسلام ساداتی گفت: از روز‌های نخست وقوع سیل در گلستان ۲۰۰ طلبه از استان تهران برای اجرای فعالیت‌های جهادی و فرهنگی به این استان اعزام شدند.
به گزارش خبرگزاری رسا، سید مسعود ساداتی، مسؤول رسانه مجموعه فرهنگی میقات ظهور اظهارداشت: با وقوع سیل در استان گلستان و نیاز به برنامه‌های جهادی و فرهنگی به مردم این مناطق ۲۰۰ طلبه به استان گلستان اعزام شدند که در حال فعالیت در این مناطق سیل‌زده هستند.

وی افزود: یک‌هزار و ۵۰۰ نفر از طلبه‌ها در مناطق سیل‌زده وارد عرصه شده و به فعالیت‌های جهادی در کنار مردم پرداختند.

مسؤول رسانه میقات ظهور بیان داشت: ۵۰ نفر از دیگر طلبه‌ها نیز در محل‌های اسکان مردم سیل‌زده مستقر شدند تا برای کودکان و خانواده‌های فعالیت‌های فرهنگی مانند مشاوره، اجرای برنامه‌های شاد و ترویج کتابخوانی بین کودکان را اجرا کنند.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم فرهنگی مجموعه میقات ظهور برگزاری جشن ازدواج جوانان سیل‌زده در محل اسکان موقت با همکاری آستان قدس رضوی بود.

ساداتی گفت:در حال حاضر این مجموعه بیشترین تمرکز خود را بر روی نیاز‌های مردمی متمرکز کرده و در محل‌های اسکان چادر به چادر حضور پیدا می‌کند و ملزومات مورد نیاز آن‌ها را در کنار مشاوره نیازسنجی می‌کند.

مسؤول رسانه میقات ظهور خاطرنشان کرد: مجموعه فرهنگی میقات ظهور همچنان تا پایان بحران و بازگشت مردم به زندگی عادی در مناطق سیل‌زده و اسکان‌های موقت به فعالیت خود ادامه می‌دهد. /۱۰۱/۹۶۹/م
محمدرضا محمودخانی
منبع: تسنیم
ارسال نظرات